ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۶/۱۰
789 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

چشم ها به شیوه های دیگری نیز سخن می گویند

یک شیوه ی خوب در زبان بدن ، برای نشان دادن نگرشی شاد و دوستانه، چشمک زدن است. این عمل همچنین به این معناست که لازم نیست هر آنچه می گویید جدی گرفته شود. افرادی که باهم سر و سری دارند نیز چشمک های دسیسه کارانه به یکدیگر می زنند.

مسلما همه ی روابط، شاد و دوستانه نیستند و یک نشانه ی آن تعداد پلک زدن های دو طرف رابطه است. به طور متوسط، افراد بسته به شرایط ذهنی و فعالیتی که در آن درگیرند، در هر دقیقه بین شش تا هشت بار پلک می زنند.

اگر تا به حال در یک مکالمه، چشمان طرف مقابل تان هنگام صحبت طولانی تر از حالت معمول بسته شده و او با این حرکت سدی در مقابل شما و خود قرار داده است، می دانید این حرکت تا چه حد آزار دهنده است. این افراد به جای شش تا هشت بار پلک زدن در هر دقیقه، در تلاشی ناخودآگاه برای نگاه نکردن به شما چشمان خود را می بندند.

برخی افراد احساس می کنند بستن چشم ها به آنها کمک می کند تا بر روی آنچه می گویند بهتر تمرکز کنند. با حال، این حرکت ممکن است به این علت انجام شود که شخص از طرف مقابل خسته شده یا علاقه ای به صحبت هایش ندارد. شاید هم به این دلیل که شخص خود را از طرف مقابل بالاتر می داند. باورش سخت است، اما احتمال دارد اینگونه باشد. انجام این رفتار، به هر دلیلی، گستاخانه و زننده است.

زبان بدن

به تازگی یک کارگاه آموزشی را برگزار کرده ام، درست حدس زدید: کارگه آموزشی زبان بدن. یک روز یکی از شرکت کنندگان گفت که شما گاهی هنگام صحبت چشمان تان را طولانی تر از حالت معمول می بندید. قبل از آنکه او این موضوع را به من تذکر دهد از این عادت خود آگاه نبودم.

وقتی خوب فکر کردم متوجه شدم به این دلیل چشمانم را کمی بیشتر از حالت عادی می بندم که همزمان هم فکر هم صحبت می کنم؛ درست مثل وقتی که می خواهم به سوالات پیش بینی نشده پاسخ دهم. با بستن چشمانم هر گونه حواس پرتی را از خود دور می کنم. اکنون که از این رفتار باخبر شده ام می توانم آگاهانه آن را کنترل کنم.

فهمیدم به جای آنگه همزمان با فکر کردن صحبت کنم، بهتر است به طرف مقابل نگاه، و کمی مکث کنم و سپس به او پاسخ دهم و مسلما این شیوه در برقراری ارتباطی مثبت، موثرتر است.

(منبع: زبان بدن به زبان آدمیزاد، الیزابت کونکه)

ادامه ی مقالات زبان بدن را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *