ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۱۲
366 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

واقعیت مجازی ، تهدید بعدی برای محتاطان دنیای گذشته

پیشرفت دیگری وجود دارد که شاید بیش از هر چیز دیگری که تاکنون در موردش بحث کرده ایم، تغییرات عمده در جامعه ایجاد کند. این وقتی است که واقعیت مجازی خودش را به منصه ی ظهور برساند. همان طور که قبلا اشاره کردم، مردم از زندگی روزمره شان به شدت خسته شده اند. فقط می خواهند سرگرم باشند و همین مسأله، عامل کنترل کلیه ی مطالبی است که در موردشان صحبت کردیم.

ولی وقتی همه چیز مجازی می شود، دیگر هیچ چیز را نمی شود پیش بینی کرد… زندگی مجازی جذاب تر از زندگی واقعی به نظر می رسد. در جامعه ی مجازی هیچ غده ی پروستات بزرگ، ترافیک شلوغ یا پرواز لغوشده ای وجود ندارد. هرگز مجبور نیستید با مخالفت یا مسخره شدن، اخراج از کار یا از دست دادن عنوان قهرمانی در یک بازی روبه رو شوید. هیچ کار روزمره ای برای انجام دادن وجود ندارد، همه شما را دوست دارند و همیشه پایان ماجراها خوش است. حال تصور کنید که حق امتیاز لباس های هولوگرافیک را دارید (یا بهتر اینکه این حق امتیاز را میفروشید) و مکانی را در اختیار افراد می گذارید تا پس از کار به آنجا بیایند و تعطیلات شان را از طریق واقعیت مجازی بگذرانند، کنسرت بروند، در نقش آدمهای فیلم ها یا رمان های مورد علاقه شان بازی کنند، کوهنوردی کنند، نازیها یا (کلینگانها) را شکست دهند، با اسلش گیتار بزنند، با پلاسیدو دومینگو هم خوانی کنند، در کنار جاستین ورلندر بیسبال بازی کنند، در برابر شوت لیونل مسی دفاع کنند یا با عیسی مسیح چای بنوشند.

درباره ی تماشای فیلم های باور کردنی این تجارب صحبت نمی کنیم، بلکه واقعا می توانید این کارهایی که گفته شد انجام دهید. میدان دید، مزه، صدا، بو و لمس شدن را حس می کنید، ضربان قلب تان، وزش نسیم روی گردن تان یا عرقی را که از گردن شما پایین می ریزد حس می کنید. این صنعت برای توسعه دهندگان، برنامه نویسان، نویسندگان، طراحان گرافیک و انیماتورها، صاحبان مشاغل و بازاریابان شان تریلیونها دلار درآمد می سازد. این صنعت احتمالا باعث آسیب های روانی برای میلیونها نفر می شود و میلیونها رابطه را دچار تنش جدی می کند که خود این مسأله برای مراکز ترک اعتیاد، درمان گرها، روان شناس ها، مشاوران ازدواج و شرکتهای دارویی تریلیونها دلار درآمد ایجاد می کند.

منبع: احتیاط در ریسک کردن است (رندی کیج)

سری مقالات احتیاط در ریسک کردن است را دنبال کنید.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *