ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۱۸
409 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

گاو بنفش : هفتاد و دو آلبوم «پیرل جم»

تجارت موسیقی در ارتباط با بیگانگان مزاحم و حسود و شنیدن مداوم اخبار درباره ی فعالیت های مشابه، از جانب افرادی است که همه تلاش دارند به جمع چهل شماره اول برسند، اما نود و هفت درصد موارد ضبط شده به سود نخواهند رسید، زیرا این کار اساسا شکست خورده است.

البته در سال ۱۹۶۲ این استراتژی شاخص بود. مردم حریصانه منتظر موسیقی های جدید و بزرگ بودند و خرده فروشان متقاضی نمونه های جدید بودند. ایستگاه های رادیویی فعالیت های بیشتری را خواستار بودند و مشتریان کلکسیون های بیشتر و آلبوم های بزرگ می خواستند. تبلیغات (به شکل امتیازاتی که به تبلیغات رادیویی داده می شد) کاملا تاثیرگذار بود، نه بیشتر. 

بعضا پیش می آید که یک ارکستر یا یک برند، توجه گروه کوچکی از عطسه کنندگان را جلب می کند و این افراد دوستان خود را باخبر می کنند و ناگهان به موفقیت دست پیدا می کند. بعضی از اعضای صنعت موسیقی هم بر تولید انواع موسیقی های موفق قدیمی تلاش دارند، مانند گروه موسیقی راک «پیرل جم» که به نظر می رسد به هدف رسیدند، موانع را برداشتند، سخت کار کردند و موفقیت را به دست آوردند. 

آنها نمونه هایی را با موفقیت ضبط کردند و توانستند در رأس قرار بگیرند، سپس به جای تکرار دوباره و دوباره ی آنها، سیستمی کاملا متفاوت ارائه دادند. اگر شما یکی از طرفداران «پیرل جم» هستید میدانید که این گروه از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۲ هفتاد و دو آلبوم زنده اجرا کردند و همه ی این هفتاد و دو آلبوم در وب سایت آنها قابل دسترسی است.

 «پیرل جم» می داند که فقط یک بار فرصت گفت و گو با دیگران را دارد. فروش برای آنها بهتر است. پیرل جم می داند که ارزش فروش هر آلبوم، نسبتا کم است، اما آنها سودی برابر با هفتاد و دو آلبوم را به دست آوردند.

پیروزی بزرگ در رأس جریان کسب درآمد زمانی ایجاد می شود که طرفداران اصلی، آن قدر از این توده ی عظیم محصولات خوشحال باشند که زمانی را صرف کنند تا این محصولات را به دوستان خود القاء کنند… و به این صورت گروه موسیقی «پیرل جم» جهانی می شود.

طرفداران اصلی، طرفداران جدیدی را سبب می شوند و طرفداران قدیمی هم همچنان پابرجا هستند و از آنجا که گروه طرفداران اصلی را با کارهای خاص خود همچنان راضی نگه می دارد مشکل چندانی به وجود نمی آید.

“نتیجه ای که می توان از این داستان گرفت این است که گروه موسیقی فوق، کاری بسیار متفاوت با آنچه عرف است انجام داد و باعث شد تا طرفدارانی را بدست آورد. آن طرفداران آنقدر شیفته تفاوت کار این گروه شدند که هر که را دیدند از آن تعریف کردند و باعث شدند تا کارهای این گروه مثل ویروس منتشر و به شهرت جهانی برسد.”

منبع: (گاو بنفش، اثر ست گادین)

ادامه ی مقالات گاو بنفش را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *