ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۲۲
422 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

هزینه ی زیاد روی تبلیغات و شکستِ دیگر دات کام ها

شاید شما به یاد نیاورید که شرکت های اینترنتی برای تثبیت و بوجود آوردن نام شان چه تاکید زیادی روی تبلیغات داشتند. در مسابقات فوتبال سوپربال Super Bowl آمریکا در سال ۲۰۰۰، دو سوم تبلیغات، مربوط به سایت های تجاری اینترنتی بود. در سال ۲۰۰۰ شرکت های اینترنتی مختلف به میزان زیادی برای تبلیغات هزینه کردند:

آرت دات کام Art.com هجده میلیون دلار، اُتو کانکت Auto connect بیست میلیون دلار، کارز دایرکت Cars direct سی میلیون دلار، دراگ استور Drugstore سی میلیون دلار، هوم استور Homestore بیست میلیون دلار، لیوینگ Living بیست میلیون دلار، پت استور Petstore ده میلیون دلار، ریل استیت Realestate سیزده میلیون دلار و آر ایکس RX سیزده میلیون دلار.

هیچ کدام از آگهی های این سایت ها را به خاطر دارید؟ اصلا خود این سایت ها یادتان هست؟ رنس کرین Rance Crain، سردبیر عصر تبلیغات در این باره چنین نوشت: “تبلیغات سایت های تجاری اینترنتی چنان بی هدف، احمقانه و بی سلیقه طراحی شده بود که باور مدیران شرکت های سهامی را به توانایی و سودمندی تبلیغات برای نام های تجاری کم رنگ کرد.”

آیا واقعا شکل این سایت های تجاری، تبلیغات بی هدف، احمقانه و بی سلیقه بود؟ یا شاید هم مشکل از آنجا ناشی می شد که آنها برای بوجود آوردن نام شان به جای استفاده از روابط عمومی، فقط به تبلیغات تکیه کرده بودند؟

یک اشکال عمده در تبلیغات عظیم و گسترده ی ولیو آمریکا فقدان انعطاف بود. وقتی با کمک روابط عمومی حرکت خود را به آرامی شروع کنید، در طول راه امکان بوجود آوردن هر تغییری را دارید.

با اینکه در سایت ولیو آمریکا همه چیز از جمله وسایل اداری، کتاب، وسایل حیوانات خانگی، پوشاک، غذای ویژه، اتومبیل، وسایل الکترویکی و غیره به فروش می رسید، ولی حدود ۸۵ درصد از سود این سایت از فروش رایانه و نرم افزار بدست می آمد. ولیو آمریکا باید اسمش را مثلا به رایان یو اس آ CompUSA تغییر می داد.

آینده قابل پیش بینی نیست. یکبار با یک کارآفرین که به تازگی فروشگاه های زنجیره ای کتاب دست دوم در انگلستان تاسیس کرده بود، صحبت می کردم. او پیش بینی می کرد که فروش کتاب های تخیلی و داستانی ۸۰ درصد و کتاب های غیر داستانی ۲۰ درصد خواهد بود. ارقام کاملا صحیح از آب درآمد، فقط برعکس! فروش او ۸۰ درصد از کتاب های غیر داستانی و ۲۰ درصد از کتاب های داستانی و تخیلی بود.

(منبع: سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی، آل ریس_لورا ریس)

ادامه ی مقالات روابط عمومی (PR) را دنبال کنید…

:

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *