ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۶/۱۳
664 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

هر بحران، فرصتی برای نظم دهی به افکار

در هر خانواده ای علائم هشدار دهنده ی زیادی از وقوع هرج و مرج در گوشه و کنار خانه خبر می دهند. مشکل این است که ما به ندرت به این علائم توجه می کنیم و همچنان به کار خود ادامه می دهیم تا اوضاع آشفته ما را نیز آشفته کند. ما تا حد زیادی می توانیم از احساس آشفتگی دوری کنیم. از طریق توجه کردن به علائم هشدار دهنده و اینکه بیاموزیم از آنها بعنوان مکانی برای تنظیم مجدد خود بهره ببریم.

مثلا یکی از علائم هشدار دهنده ی خانه ی ما هنگامی است که همه عجله داریم. وقتی همه نگران کمبود وقت هستند، احساس هیجان بیش از اندازه ای بر همه مسلط می گردد و به نظر می رسد همه بی هدف و با عجله به هر سو می روند. ما این حالت را شناخته ایم و از آن بعنوان امکان تنظیم مجدد خود بهره می بریم.

به عبارت دیگر، یکی از ما متوجه این علامت می شود و مثلا می گوید: “خوب بچه ها، حواستان باشد. دوباره دارد شروع می شود.” این شناخت ساده به ما اجازه می دهد که نفسی بکشیم، آرام بگیریم و تلاشی دوباره را شروع و سرعت خود را تنظیم کنیم. این علائم هشدار دهنده همیشه سعی می کنند به ما بگویند که همه ی ما به آرام گرفتن و تجدید قوای فکری نیاز داریم.

این کار به ما اجازه می دهد دوباره شروع کنیم. در موقعیت های مشابه اگر به علائم هشدار دهنده توجه نکنیم، احساس آشفتگی سرعت بیشتر می گیرد و اغلب به یک سری کارهای بی نتیجه منجر می گردد.

علامت هشدار دهنده ی معمول دیگر، بحث های داغ بین خواهران و برادران است. شما از خود بحث می توانید برای تنظیم مجدد فضای موجود استفاده کنید. به جای آنکه منتظر دعوای شدید شوید، پیش از آنکه از کنترل خارج گردد وارد عمل شوید.

 اگر فقط یک فرزند دارید، شاید بتوان ناله های کوچک را بعنوان علائم هشدار دهنده در نظر گرفت. اگر تنها زندگی می کنید، امکان تنظیم مجدد شما ممکن است هنگامی رخ دهد که موارد بسیاری از “کارهای انجام نشده” یا “ظرف های زیادی برای شستن” داشته باشید. خلاصه ی کلام اینکه استرس را پیش از آنکه واقعا بیاید ببینید و در نطفه خفه کنید.

لحظه ای به خانه ی خود بیندیشید، آیا موارد استرس زا مسلط هستند و مرتب به وجود می آیند؟ اگر چنین است، آیا پیش از بروز استرس علائم هشدار دهنده مشاهده می شوند؟ اگر دقت کنید، احتمالا خواهید دید و باید از آن علائم بعنوان ترفند به سود خود استفاده کنید. به آنها توجه کنید و از آنها بعنوان امکان تنظیم خود بهره ببرید. با چنین کاری استرس های بسیار کمتری در محیط خانه خواهید داشت.

(منبع: از کاه کوه نسازید، دکتر ریچارد کارلسون)

ادامه ی مقالات خانواده ی موفق را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *