ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۲/۰۴
411 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

نام جدید برای شرکت مشاوره ای اندرسن Andersen Consulting

تغییر نام، معمولا موقعیت های مناسبی برای توسعه ی اطلاع رسانی مطلوب خلق می کند. شرکت مشاوره ای اندرسن در نتیجه ی جدایی از آرتور اندرسن Arthur Andersen، ناچار شد نامش را تغییر دهد. مسابقه ای برای تعیین بهترین نام بین کارمندان شرکت برگزار شد و اکسنچر Accenture، که برداشتی از عبارت تاکید بر آینده accent on the future است، بعنوان بهترین نام پیشنهادی شناخته شد.

ولی پتانسیل اطلاع رسانی در مورد نامی مثل اکسنچر کجاست؟ از نظر رسانه ها این نام هم یک نام دیگر مشابه هزاران نام ترکیبی شرکت های سهامی از جمله آلتریا Altria، آوایا Avaya، آونتیس Aventis، آگیلنت Agilent، آزوریکس Azurix و غیره است. یک نام خوب دارای ارزش داستان سرایی خبری است. بار معنایی یک نام خوب ایده ایست که خبرنگاران می توانند آن را کشف کنند. ارزش داستان سرایی، پیرامون عبارت “تاکید بر” آینده کجاست؟

کدام شرکت سهامی را سراغ دارید که ساعت های بیشماری صرف مطالعه، برنامه ریزی و نگرانی پیرامون آینده نکند؟ اکسنچر هیچ چیز خاصی ندارد، چرا که مشابه نام شرکت های سهامی میلیون دلاری دیگر است. یافتن نامی که ارزش داستان سرایی داشته باشد، معمولا به معنی خاطرنشان کردن نکته ای است، که سبب تمایز آن شرکت از همه ی شرکت های رقیبش شود. در حقیقت این کار در مورد شرکت مشاوره ای اندرسن چندان مشکل نیست.

شرکت مشاوره ای اندرسن برخلاف رقبایش (شرکت مشاوره ی IBM، EDS، KPMG و دیگران)، بسیاری از کارمندانش را مستقیما پس از خروج از کالج های مختلف، استخدام می کند و آنها را به شیوه ی اندرسن در آموزشگاهی در سنت چالز ایلی نویز St. Charles Illinios آموزش می دهد. چه نامی می تواند نشان دهنده ی این شیوه ی متفاوت آموزش باشد؟

پاسخ واضح، “مشاورین سنت چالز” است. اگر خبرنگاری سوال کند که به چه علت شرکت را مشاورین سنت چارلز نامیده اند، پاسخ آن به طرز موثری جایگاه جدید شرکت را روشن می کند. ما خود را مشاورین سنت چارلز نامیده ایم تا این واقعیت را نشان دهیم که گروه عمده ای از کارمندان ما به شیوه ی سنت چارلز، و با امکاناتی که ما در سنت چارلز ایلی نویز داریم، تحت آموزش های فشرده قرار می گیرند.

دچار کژ فهمی نشوید. حتی هنگامی که نام شرکت، بهترین نام انتخابی نباشد، قدرت و اهمیت شرکتی مثل اکسنچر در نهایت باعث موفقیت آن خواهد شد. اگر شما یک میلیاردر هستید، یا یک شرکت میلیارد دلاری دارید، از دست دادن یک یا دو موقعیت مناسب، مسئله ای چندان مهمی نخواهد بود. منظور ما شرکت های کوچک تر و کم اهمیت تری است که چشم بسته، راه اکسنچر را دنبال می کنند.

یک شرکت متوسط ممکن است تصور کند: “اگر اکسنچر توانست، چرا ما نتوانیم؟” انتخاب یک نام درست برای شرکتی کوچک تر، یک مسئله ی حیاتی است. یک شرکت کوچک تر، اکسنچر نیست، پس به نامی نیاز دارد که بالاترین شانس برای اطلاع رسانی مطلوب را برایش فراهم آورد.

بزرگ ترین اشتباهی که شرکت های کوچک مرتکب می شوند، رقابت و چشم و هم چشمی کردن با شرکت های عظیم است. ما بارها این سوال را از مشتریانمان شنیده ایم که: “چرا ما نمی توانیم مثل وال مارت همه چیز را بفروشیم؟” و پاسخ ما همیشه یکی است: “چون شما وال مارت نیستید”. در سال ۱۹۸۱، هنگامی که جک وِلش Jack Wlech به سمت مدیرعامل جنرال الکتریک منصوب شد، این کارخانه در تمام فعالیت هایی که انجام می داد، مرتبه ی اول یا دوم را داشت. چند شرکت دیگر می تواند در رقابت با جنرال الکتریک موفق شود؟ خیلی کم.

یک بار کسی از بیب روث Babe Ruth (بیسبالیست معروف قدیمی) پرسید که برای آماده کردن خود قبل از یک مسابقه چه می کند؟ بیب روث جواب داد: “خوب، من همه جاهای باحال را سر میزنم و تا ۲ صبح بیرون می مانم. مقدار زیادی ویسکی می نوشم و به خودم خوش می گذرانم!”

قبل از اینکه وسوسه شوید و کار مشابهی انجام دهید، از خودتان بپرسید: “آیا من بیب روث هستم؟ یا وال مارت؟ یا جنرال الکتریک؟” قرار داشتن در نوک قله و صعود به نوک قله، دو موضوع مجزاست.

(منبع: سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی، آل ریس_لورا ریس)

ادامه ی مقالات روابط عمومی (PR) را دنبال کنید…

:

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *