ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۳/۱۹
623 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

در ادامه ی عوامل موفقیت در بازار کار که در مقالات گذشته بررسی کردیم؛ امروز به بررسی یکی دیگر از این عوامل می پردازیم.

محافظه کارانه داوطلب شوید.

اغلب مردم گمان می کنند، اگر در برخورد با هر خواسته، پاسخ مثبت دهند؛ ترفیع درجه می گیرند و ستایش خواهند شد. در حالیکه این چنین نیست.

پیش از این که در کارها دست خود را برای داوطلب شدن بالا ببرید، با دقت بیندیشید و از خود سوالات مختلفی بپرسید:

  • این شخص چرا به دنبال داوطلب است؟
  • این کار، چگونه طرح و برنامه ی مرا گسترش می دهد؟
  • اگر داوطلب شوم، مدیر ارشد چه برداشتی از من خواهد داشت؟
  • اگر داوطلب نشوم، چه نظری خواهد داشت؟
  • آیا شغل ناخوشایندی است که دیگران طالب آن نیستند؟
  • آیا این شخص حقیقتا از شدت بار اضافی کار به کمک من نیاز دارد؟

شاید واقعا کار ناخوشایندی است که هیچ فرد دیگری طالب انجام آن نیست و داوطلب شدن شما، به نظر مدیریت ارشد قابل ملاحظه و توجه باشد. آنها تصور می کنند شما برای شرکت در مبارزه توانا هستید و قادر خواهید بود مفید واقع شوید و برای شروع کار مهیا و آماده هستید.

از سوی دیگر، ممکن است در قالب دیگری فکر کنند؛ اینکه شما برای پر کردن موقعیت های مورد نیاز داوطلب می شوید؛ احتمالا بعنوان کارمند ذخیره ای به نظر خواهید رسید که می تواند جاهای خالی را پر کند. یا ممکن است شما برای یاری افراد سرشار از حسن نیت باشید و در هر لحظه، نیازمند واقعی را پشتیبانی می کنید.

در انتخاب فرصت ها دقیق باشید و آنها را برگزینید. اگر حرکت شما باعث شود بازیچه قرار بگیرید، دلیلی برای اقدام کردن آن نیست.

تنها گامی را به جلو بردارید که اطمینان داشته باشید؛ جایگاهتان حفظ خواهد شد، سودی به دست می آورید، یا برای فردی که نیازمند کمک شماست اهمیت خواهد داشت. بنابراین باید هوشیارانه عمل کنید، گاهی پیش از اینکه برای داوطلب شدن دستی بالا ببرید یا گامی بردارید، بدون اراده و به اجبار داوطلب شده اید، این درست هنگامی است که همکاران شما به طور جمعی عقب نشینی کرده اند و شما در حالی که تمایلی ندارید تنها داوطلب باقی مانده اید. در اولین بار که دچار چنین موقعیتی می شوید، باید به انجام کار تن دهید. ولی مراقب باشید برای دومین بار رخ ندهد.

هرگز برای بازیکنان قانون، اشتباهی دوبار اتفاق نخواهد افتاد.

(منبع: قانون موفقیت در بازار کار، ریچارد تمپلر)

ادامه ی مقالات موفقیت در بازار کار را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *