ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۱۱
370 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت فروش: اگر اختلالی در ارائه خدمات پیش بیاید، چه؟

در بعضی مواقع اختلالاتی در حین کار بوجود می آید که از عهده ی شما خارج است و علیرغم تلاش شما، کیفیت تعهد شما را نسبت به مشتری تنزل می دهد.

در این راستا بدترین کاری که شما می توانید انجام دهید که شرایط را نادیده بگیرید. یکی از دوستان من، سال ها پیش وقتی تحویل بسته های نرم افزار را در یک برنامه ی زمان بندی فشرده ای ضمانت کرده بود، با چنین مشکلی روبرو شد. شرکت مجبور شد تا محصول را از بیرون تهیه کند، در نتیجه فرآیند تحویل با کندی مواجه شد.

صبح بعد از ارسال محصولات، وقتی باب به دفتر کارش آمد، شش پیام از مشتریان عصبی خود دریافت کرد. او پس از شنیدن اولین پیغام، خونسردی خود را کاملا از دست داد، گوشی را با عصبانیت به زمین کوبید نشست و شروع به خوردن قهوه کرد. بعد از ده دقیقه او به پنج پیغام دیگر گوش داد.

او ترسید و بدترین کار ممکن را انجام داد. شرایط را نادیده گرفت و به بقیه ی کارهایش پرداخت. مشتری ها چندین بار دیگر تماس گرفتند و تلفن و ایمیل باب، از پیام های خشم و عصبانیت مشتری ها پر شده بود.

نیمه های روز، باب به دفتر مدیر خوانده شد. مدیر در حالی که دسته ای از ایمیل های چاپ شده را در دست داشت، بدون مقدمه گفت: اینجا چه خبر است؟

باب به سختی توانست کارش را حفظ کند، اما مهم تر از آن این بود که مشتری های مهمی را از دست داده بود.

در شرایط این چنینی، بهتر است این کارها را انجام دهید:

۱.با مشتری تماس بگیرید. نادیده گرفتن مساله مشکلی را حل نمی کند. بلکه آن را بدتر هم می کند. پس هنگام رویارویی با مشکل با مشتری تماس بگیرید. اگر از قبل می دانید که مشکل پیش خواهد آمد قبل از اینکه او با شما تماس بگیرد، شما با مشتری تماس بگیرید. این کار نشان می دهد که شما به دنبال راهی برای حل مشکل هستید.

۲.گوش کنید. اولین قدم در ارائه ی خدمات خوب به مشتری، گوش دادن به اوست. خود را برای شنیدن سیلِ عظیم شکایت و توصیه ها از سمت مشتری آماده کنید. صحبت مشتری را قطع نکنید و در این مرحله هیچ توضیحی ندهید، مگر اینکه مشتری از شما توضیح بخواهد. آنچه او در این مرحله از شما می خواهد، گوش دادن به صحبت هایش است.

۳.عذرخواهی کنید. حتی اگر مشکل، مستقیما ربطی به شما ندارد، عذرخواهی کنید. به یاد داشته باشید که شما بعنوان نماینده ی شرکت هستید و باید مسئولیت عملکرد آن را بر عهده بگیرید. اصلا خوب نیست که بگویید: این کار تقصیر فلان فرد است، او همیشه کارها را خراب می کند. این چیزی نیست که مشتری می خواهد از شما بشنود. با عذرخواهی نشان دهید که شما مسئول حل و فصل ماجرا هستید.

۴.راه حلی پیشنهاد کنید. اینجاست که شما باید برای حل مساله ای که برای شرکت بوجود آمده، هر راه حلی که می توانید ارائه کنید. ارائه ی یک راه حل مثبت، بحث را به مسیر مثبت برمی گرداند. با لحن صدای یاری کننده و تسلی بخش به آینده نگاه کنید، اما بدون مشورت با مدیر خود، هیچ تعهدی ندهید. در شرایطی مانند این، پیشنهاد راه حل مهم تر از هر زمان دیگری است.

این مراحل، صداقت شما را حفظ کرده و به مشتری نشان می دهد که شما برای داشتن مسئولیت عملکرد خود و شرکت، تجربه ی کافی دارید. بنابراین، این مراحل شما را به مسیر حل مشکلات مشتری که مربوط به فروش است، برمی گرداند.

( منبع : قدرت فروش مثبت ، استفان شیفمن )

ادامه مقالات قدرت فروش مثبت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *