ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۲۱
355 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : پروژه چند وظیفه ای

«آمریکا در نوع خودش منحصر به فرد است چرا که یک نردبان تجاری در اختیار هرکس قرار میدهد ولی جالب این است که بیشتر پایین این نردبان شلوغ است تا بالای آن.» جیم ران

تمام زندگی یک پروژه است و پروژه یعنی وظیفه ای پیچیده که معمولا آن را کاری چند وظیفه ای می نامند. انجام این نوع کارها مستلزم هماهنگی تلاش چند نفر است که هر کدام مسئولیت بخشی از آن را به عهده می گیرد و برای انجام موفقیت آمیز تمام پروژه موفقیت تمام بخش ها لازم و ضروری هستند. توانایی شما در اداره کردن این نوع کار های چند وظیفه ای مهارتی مهم برای رسیدن به موفقیت است.

تمام دستاورد های مهم پیچیده هستند و به همکاری چندین نفر نیاز دارند. مثلا می شود سفر به کره ماه را در نظر گرفت. برای انجام موفقیت آمیز این سفر ده ها هزار نفر مرد و زن فعالیت هایشان را هماهنگ کردند. حتی کار های ساده ای مثل ترتیب دادن یک مهمانی با تهیه یک بروشور یا خبرنامه مستلزم برنامه ریزی برای انجام چند کار است. این نوع برنامه ریزی و سازماندهی یکی از مهارت های کلیدی در مدیریت زمان است. توانایی شما در گردآوری و کارکردن با یک تیم روی یک پروژه مهم ترین مهارت پیشرفت در کارتان است.

مهارت کلیدی مدیر

تحقیقی که در دانشگاه استنفورد روی ویژگی های لازم برای ترفیع کارکنان به پست های اجرایی انجام شده است نشان می دهد که از نظر شرکت ها توانایی فرد برای گردآوری یک تیم برای به انجام رساندن کارها مهم ترین ویژگی یک مدیر اجرایی است و کسی که هدفش ترفیع سریع شغلی است باید این صلاحیت را داشته باشد. برای نمونه مرد فوق العاده موفقی مثل لی آیاکوکا را در نظر بگیرید که شرکت کرایسلر را از ورشکستگی نجات داد. توانایی او در گرد آوری مدیران ارشد اجرایی از چندین حوزه مختلف یکی از دلایل انتخابش به عنوان رئیس این شرکت بود و همین مدیران بودند که توانستند شرکت را متحول کنند.

در اولین ماه از خدمت سی و شش ماهه او در شرکت کرایسلر او سی پنج نفر از سی و شش نفر معاونت های ارشد را اخراج کرد. توانایی او در جمع کردن این تیم سرچشمه تمام تحولاتی بود که او در این شرکت به وجود آورد. او در زندگی نامه اش تمام اعتبار تجدید حیات شرکت را به مردان و زنان گروهش نسبت می دهد. توانایی شما در ایجاد تیم هایی برای انجام کار های چند وظیفه ای با تکمیل پروژه های پیچیده بیش از هر عامل دیگری مسیر شغلی تان را تعیین می کند. این توانایی به شما امکان می دهد که استعداد و تلاش تان را با استفاده از استعداد و تلاش دیگران چند برابر کنید و کارهایی بسیار بیشتر از آن چه به تنهایی می توانید را به انجام برسانید.

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *