ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۲/۲۰
380 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : رهبران بزرگ کسانی هستند که مطالعه می کنند

حداقل روزی یک ساعت در حوزه مورد علاقه تان مطالعه کنید. یک ساعت مطالعه در روز تقریبا مساوی است با خواندن یک کتاب در هفته. مطالعه یک کتاب در هفته یعنی تقریبا خواندن ۵۰ کتاب طی ۱۲ ماه. اگر روزی یک ساعت مطالعه کنید، یعنی هفته ای یک کتاب بخوانید در ظرف سه سال در حوزه تان کارشناس خواهید شد و در عرض پنج سال در سطح ملی و در عرض هفت سال در سطح بین المللی یک مقام مطرح و معتبر خواهید شد. در طی سال های متوالی این مفهوم ساده را با هزاران نفر از شرکت کنندگان سمینارهایم در میان گذاشته ام. در این مدت مرتب با جریانی از نامه ها، فاکسها و ایمیل ها روبرو بوده ام که از این طریق عده زیادی به من گفته اند که در نتیجه پرورش عادت یک ساعت مطالعه در روز در حوزه تخصصی شان زندگی شان با تحول چشمگیری روبرو شده است.

  • یک فرصت یک ماهه به خودتان بدهید

این را در مورد خودتان امتحان کنید. برای آزمایش یک ماه، مثلا از همین امروز روزی یک ساعت در زمینه تخصصتان مطالعه داشته باشید. در این صورت تمام زندگی تان متحول خواهد شد. مطالعه برای مغز مثل تمرین فیزیکی برای جسم است. وقتی در حوزه تخصصی تان هر روز مطالعه می کنید ذهن تان بازتر می شود و آگاه تر می شوید. مثبت تر، دقیق تر، باهوش تر و خلاق تر می شوید. با فرصت ها و شانس هایی که در دنیای اطراف وجود دارند و در اثر عدم مطالعه آنها را از دست داده اید، آشنا می شوید. میانگین مطالعه در میان افراد بزرگسال یک کتاب در سال است. بر اساس گزارش انجمن کتابداری آمریکا، ۸۰ درصد از زنان خانه دار در ۱۲ ماه گذشته نه یک کتاب خوانده و نه یک کتاب خریده اند. اگر هفته ای یک کتاب و در سال ۵۰ جلد کتاب بخوانید در ده سال آینده ۵۰۰ کتاب خوانده اید.

این عادت مطالعه مستمر در حوزه ای که فعالیت دارید برایتان امتیاز محسوب می شود و سریع تر از هر کار دیگری می تواند شما را به درجات بالا نزدیک کند. به این موضوع فکر کنید: اگر برای بالا بردن کارایی و بهره وری تان با این سرعت مطالعه می کنید، آیا روی درآمد شما مؤثر نخواهد بود؟ فکر نمی کنید این میزان مطالعه روی شغل تان تأثیر خواهد داشت؟ فکر نمی کنید این میزان مطالعه تمام زندگی تان را متحول می کند؟ فکر نمی کنید همین اندازه مطالعه در مقابل رقیب هایتان برای شما امتیازی به حساب می آید؟ جواب روشن است.

  • نشریه های تجاری را مطالعه کنید

نشریه های تجاری و اقتصادی را که حاوی مقالات و مطالب مربوط به حوزه مورد علاقه تان هستند مطالعه کنید. مشترک همه آنها بشوید. این کار سالانه مبلغ ناچیزی هزینه خواهد داشت ولی یک مقاله با یک ایده کلیدی در آن می تواند شما را از سال ها مشقت معاف کند. بعضی مواقع تنها یک آگاهی در یک مقاله توسط یک نویسنده متخصص در حوزه شما می تواند مسیر کاری شما را تغییر دهد. قانون احتمالات را به یاد بیاورید. هرچه با ایده های بیشتری آشنا شوید احتمال اینکه در وقت مناسب به ایده مناسبی که در جستجویش هستید برسید بیشتر خواهد شد. نشریات معروف مثل فوریز، فورچون، بیزینس ویک، وال استریت جورنال، اینوستر بزینس دیلی، روزنامه محلی و بخش اقتصادی آن، و تمام مجله های تخصصی در حوزه خودتان را بخوانید. یک ایده خوب تنها چیزی است که به آن نیاز دارید.

  • عقب ماندگی بیشتر در کار

یکی از دوستانم مشاور مدیران است. او برای ایجاد تحول در یک شرکت تجاری استخدام شده بود که میزان فروش و سوددهی آن پایین آمده و رقیب ها از آن پیشی گرفته بودند و مدیریت شرکت به شدت نیاز به کمک داشت. دوستم از آنها در مورد کارشان چند سؤال کرد و در نهایت از آنها خواست چند مجله، کتاب و خبرنامه معروف را در حوزه کاری شان نام ببرند. رییس شرکت مورد نظر با تعجب به او خیره شد و جواب داد که هیچ مجله یا کتابی را نمی شناسد که به او توصیه کند و در ادامه گفت که به اندازهای سرش شلوغ است که وقت خواندن این طور چیزها را ندارد و حتی در نشست های سالانه حوزه هم شرکت نمی کند. دوستم از جا بلند شد و گفت:

«خب، من می توانم کاری کنم که شما پول زیادی پس انداز کنید. همین حالا بدون اینکه لازم به بررسی بیشتر باشد می گویم مشکل شما چیست. شما اصلا نمی دانید در حوزه صنعت تان چه می گذرد هیچ ایده ای ندارید. اگر در این مورد چیزی نخوانید و از تحولات جاری بی خبر باشید هیچ آینده ای نخواهید داشت.»

در دنیای کسب و کار رقابتی که تحولات سریع و سختی را تجربه می کند هرکس همین سرنوشت را خواهد داشت. اگر نتوانید با پشتکار زیاد همپای تحولات حوزه کاری خودتان پیش بروید و در آن از رقیب هایتان پیشی بگیرید هیچ آینده ای نخواهید داشت.

  • روی ارزشمندترین دارایی تان سرمایه گذاری کنید

از همین امروز تصمیم بگیرید سه درصد از درآمدتان را روی خودتان سرمایه گذاری کنید تا دانش و مهارت تان را بالا ببرید. سه درصد از آنچه را در می آورید روی رشد مهارت و شخصیت تان سرمایه گذاری کنید. برای دریافت تمام نشریاتی که در حوزه کاری تان منتشر می شوند ثبت نام کنید، هر کتابی را که در حوزه کاریتان مناسب تشخیص میدهید بخرید. موقع رانندگی به برنامه ها و سی دی های حوزه کسب و کارتان گوش بدهید، سی دی های ویدئویی آموزشی را به تنهایی یا همراه با کارمندان تان تماشا کنید و از هیچ کدام از آموزش ها و سمینارهای موجود غافل نشوید.

به شما قول می دهم اگر در چند سال آینده سه درصد از درآمدتان را روی خودتان سرمایه گذاری کنید، وقت آن را نخواهید داشت که پول حاصل از این سرمایه گذاری را خرج کنید. سه درصد پول زیادی نیست. ولی تأثیر همین سرمایه گذاری جزئی روی زندگی و کارتان به قدری زیاد خواهد بود که موجب حیرت شما خواهد شد. در یک تحقیق از متخصصین دنیای تجارت و دانشگاهیان نیویورک سؤال شد که اگر صد هزار دلار پس انداز داشته باشند، از نظر آنها بهترین حوزه سرمایه گذاری چیست؟ پاسخ صاحبان مشاغل آزاد، دانشگاهیان، معلم ها، پزشکان، روزنامه نگاران و سایر متخصصان متفاوت بوده ولی متداول ترین پاسخ خیلی غیرمنتظره به نظر می رسد: بهترین سرمایه گذاری که می توانید بکنید سرمایه گذاری روی خودتان است تا آن دسته از ویژگی هایتان را که باعث شده چنین پولی را به دست بیاورید بهبود ببخشید.

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *