ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۱۰
396 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : به آینده نگاه کنید

چشم داشتن به آینده از قسمت های کلیدی مدیریت زمان است. برای خودتان پیش بینی پنج ساله داشته باشید و به این فکر کنید که تا آن موقع می خواهید کجا باشید. تصویری ذهنی از آینده آرمانی تان ترسیم کنید و آنگاه در مورد گام هایی که باید بردارید تا آن را به واقعیت تبدیل کنید از همین امروز فکر کنید. به یاد داشته باشید که مهم نیست از کجا شروع می کنید. آنچه که واقعا اهمیت دارد این است که می خواهید به کجا برسید.

بهتر است به جای گذشته روی آینده تان تمرکز کنید. به جای فکر کردن به مشکلات روی فرصت هایی که در اختیار دارید تمرکز کنید. به جای فکر کردن در مورد اشتباهاتی که شده و کسانی که باید سرزنش شوند به راه حل ها و اقدامات خاصی که باید انجام بدهید فکرکنید. مدام با خودتان این پرسش را مطرح کنید:

«از اینجا می خواهم به کجا بروم؟»

به قول جان ماینارد کینز: «ما باید در مورد آینده زیاد فکر کنیم، چرا که آینده همان جایی است که می خواهیم بقیه عمرمان را آنجا سپری کنیم.»

در بسیاری از شرکت ها ۸۰ درصد از وقت مقامات ارشد در عوضِ ایجاد فرصت هایی برای فردا صرف مشکلات دیروز می شود. مدام به راه هایی فکر کنید که به وسیله آنها می توانید عملکرد امروزتان را تغییر دهید تا به این اطمینان برسید که آینده تان با آرزوهایتان هماهنگی دارد.

پیش بینی پنج ساله داشته باشید

گری هامل و سی. کی. پراهالاد، برنامه ریزان استراتژیک که کتاب رقابت برای آینده را نوشته اند کسانی را که مسئول تصمیم گیری سازمان هستند تشویق می کنند هنگام برنامه ریزی استراتژیک پیش بینی های چند ساله داشته باشند. آنها مدیران اجرایی را تشویق می کنند که در ذهن شان تجسم کنند که تا چند سال دیگر جایگاه شرکت آنها در صنعت مربوطه در راس قرار دارد. آنگاه به شناسایی محصولات، خدمات، بازار و بخصوص مهارت ها و استعدادها و توانایی هایی که تا پنج سال دیگر برای رسیدن به رهبری آن صنعت به آنها نیاز دارند می پردازند و بعد آنها را تشویق می کنند که همین حالا بدون اینکه وقت را تلف کنند شایستگی های اصلی مورد نیاز برای به دست گرفتن رهبری بازار را در آینده پرورش بدهند.

موارد جزئی را فراموش کنید

در تعیین اولویت ها هرگز دچار این وسوسه نشوید که ابتدا مسائل کوچک را حل کنید. از موارد انتهایی لیست شروع نکنید، بلکه از اول لیست شروع کنید و به وظایف مهم بپردازید. اجازه ندهید که خودتان را در باتلاق اولویت های پایین فرو ببرید. مسائل کوچک را بزرگ نکنید. همانطور که گوته گفته است:

«موضوع هایی که بیشترین اهمیت را دارند هرگز نباید قربانی موضوع هایی بشوند که کمترین اهمیت را دارند»

انسان ذاتا راحت طلب است. در مدیریت زمان و کار شخصی بر اساس تمایل ذاتی مان دوست داریم اول از کارهای کوچک شروع کنیم با این تفکر که وقتی آماده شدیم دست به کارهای بزرگ می زنیم و در این صورت بازدهی بیشتری خواهیم داشت. ولی تجربه به من نشان داده است وقتی از کارهای کوچک شروع می کنیم این کارها مثل تعداد خرگوش ها در فصل بهار در مدت زمان کوتاهی چند برابر می شوند. وقتی در کاری که انجام می دهید ابتدا به کارهای کوچک بپردازید، تعدادشان کم کم زیادتر می شود. هرچه بیشتر و سخت تر کار می کنید تعداد کارهای جزئی بیشتر می شوند و روز که تمام می شود خسته شده اید و هیچ کار با ارزشی هم انجام نداده اید.

“اول از مهم ترین کارتان شروع کنید.”

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *