ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۷/۰۳
446 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

طراحی اپلیکیشن برای مرکز خرید

در چند سال اخیر، مراکز خرید و مال ها سرمایه گذاری زیادی روی استراتژی های بازاریابی دیجیتال انجام داده اند، استراتژی هایی که روی خرده فروش ها و مشتریان تاثیر گذار خواهد بود. صنعت مراکز خرید به سمتی رفته است که نقش خدمات موبایلی برای افزایش تجربه ی درون مال مشتریان، بسیار حیاتی شده است.

مراکز خرید به خدمات مبتنی بر موبایل بعنوان یکی از راه حل های ارتباط با مشتریان می نگرند. یکی از اصلی ترین مراحل این فرآیند، طراحی و اجرای یک اپلیکیشن تعاملی مبتنی بر موبایل می باشند تا مرکز خرید به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کرده و با مشتریان وفادار خود، ارتباط مستمر داشته باشد.

اپلیکیشن ها، اصلی ترین دلیل استقبال مردم از گوشی های هوشمند هستند. با اپلیکیشن ها، موبایل تبدیل به رسانه ای تعاملی شد. همچنین اپلیکیشن ها عنصر جدایی ناپذیر برنامه ی بازاریابی هستند. این روند با دانلود میلیون ها اپلیکیشن توسط مصرف کنندگان در سراسر دنیا تشدید شد.

اپلیکیشن ها تقریبا در همه ی صنعت ها وجود دارند. مراکز خرید و مال های بزرگ دنیا نیز روی اپلیکیشن ها بسیار کار کرده و نسخه های آن را سریعا به روز می کنند.

دلیل استقبال گسترده از اپلیکیشن های موبایلی، ارائه ی تجربه ی منحصر به فرد به مصرف کنندگان می باشد. آنها از طریق اپلیکیشن ها می توانند به محتوای ارزشمند دست پیدا کنند، با دیگران تعامل کرده و از خدمات مبتنی بر مکان استفاده کنند. این مجموعه خدمات توسط اپلیکیشن ها ارائه می گردد. به همین دلیل رسانه ای یکتا می باشد.

همچنین این اپلیکیشن ها می توانند با ابزارهای موجود در سازمان، مانند نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، برنامه های وفاداری و زیر ساخت های مدیریت محصول (Product Management)، یکپارچه شده و در ارتباط باشند. این امکان باعث استفاده ی استراتژیک بازاریابی از آنها می شود.

روند استفاده از اپلیکیشن ها به سرعت در حال افزایش است. در حالیکه پر دانلودترین اپلیکیشن های دنیا را شبکه های اجتماعی و ارتباطی شکل می دهند، اپلیکیشن های دیگر هم مورد استفاده قرار می گیرند. بسیاری از مدل های کسب و کار مبتنی بر اپلیکیشن (Application Based Business Models) طراحی شده است و در حوزه های غذا فروشی، حمل و نقل، خدمات بانکی و بسیاری از بازارهای دیگر، فعال و موفق هستند.

بطور کل، مصرف کنندگان به دنبال اپلیکیشن های اطلاعاتی، سرگرمی و شبکه های اجتماعی هستند. باید تلاش کنید تا اپلیکیشن مرکز خرید را طوری طراحی کنید تا بتواند نیازهای فوق را برطرف سازد.

(منبع: بازاریابی دیجیتال در مراکز خرید و مال ها، شورای بین المللی مراکز خرید)

ادامه ی مقالات بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *