ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۱۰
468 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

شیوه ی سه مرحله ای فراگیر کردن یک محصول جدید

هنگامی که قصد دارید یک تفکر یا مفهوم جدید را فراگیر کنید، استفاده از شیوه ی سه مرحله ای می تواند مفید باشد. البته در شرایطی که مراحل اول و دوم آغاز و فراگیر شده، مرحله ی سوم همان تفکر جدیدی است که سعی می کنید ارائه کنید. ما برای فراگیر کردن تفکر جایگاه سازی، این سه مرحله را پشت سر گذاشتیم:

۱.دهه ی ۵۰، تبلیغات در دوران محوریت محصول Product Era بود، و تنها چیزی که در تبلیغات به آن نیاز داشتید، یک دام تبلیغاتی خوب و مقداری پول برای ارائه ی آن بود.

۲.در دهه ی ۶۰، تبلیغات وارد دوران تصویر Image Era شد. شرکت ها دریافتند که حسن سابقه یا تصویر ذهنی، بیش از ویژگی های خاص یک محصول، در فروش آن موثر است.

۳.و امروز تبلیغات وارد عصر جایگاه سازی می شود. یک شرکت باید برای موفقیت در جامعه ی ارتباط زده ی امروز، در ذهن مخاطبین، جایگاهی خاص خود، بیافریند. جایگاهی که نه تنها یادآور نقاط قوت و ضعف شرکت، بلکه یادآور نقاط قوت و ضعف رقبای او هم باشد.

(ما به کمک اطلاع رسانی موفق شدیم، موقعیت روش جایگاه سازی (یافتن جایگاه ذهنی مناسب) را برای آژانس تبلیغاتی مان تثبیت کنیم، ولی با برنداشتن قدم بعدی، مرتکب اشتباهی جدی شدیم. باید انرژی خود را همچنان صرف روابط عمومی می کردیم، بخش تبلیغات را منحل می کردیم و تمام حواس خود را بر استراتژی روابط عمومی، که در واقع قلب جایگاه سازی است، متمرکز می کردیم. البته، در نهایت این قدم ها را برداشتیم و بسیار رضایت بخش بود.)

ارائه ی موفق قرص ادویل Advil در سال ۱۹۸۴، با کمک همین شیوه ی سه مرحله ای بود. ادویل در پیام خود، تصاویری از سه داروی مسکن مهم چاپ کرده بود و تاریخ شروع تولید آنها را هم کنار هر کدام نوشته بود: “آسپرین ۱۸۹۹، تایلنول Tylenol 1955 و ادویل ۱۹۸۴” سپس برای تاکید بر این نکته که ادویل، جدید ترین و احتمالا بهترین مسکن موجود است، شعار اصلی تبلیغات این چنین بود: “داروی پیشرفته ی ضد درد.”

صنعت مخابرات هم از همین شیوه ی “تقسیم نسلی” برای ارائه ی تلفن های همراه، سود جسته است. نسل اول، نسل تلفن های ۱G آنالوگ و نسل دوم، نسل تلفن های ۲G دیجیتال بود. نسل سوم هم با قابلیت دسترسی به اینترنت ۳G، ما فکر نمی کنیم که تجارت نسل سوم به تجارت بزرگی تبدیل شده باشد، ولی جذابیت روان شناختی دارد.

(منبع: سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی، آل ریس_لورا ریس)

ادامه ی مقالات روابط عمومی (PR) را دنبال کنید…

:

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *