ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۲۶
474 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

شرکت هایی که توسط شرکت های بزرگتر، قورت داده شدن!

زمانی قرار بود ما برای دو شرکت اینترنتی که اصل مهم “اول روابط عمومی و دوم تبلیغات” را رعایت نکرده بودند، ارزیابی بهره برداری شغلی انجام دهیم: هر دوی این شرکت ها توسط شرکت های بزرگ تر به عقب رانده شده بودند و هر دو جیب شان خالی و هر دو فاجعه ی بازاریابی بودند.

  • محو شدن وینگزپن بانک دات کام WingspanBank.com از صحنه

اولین مشتری ما وینگزپن بانک دات کام بود که در ژوئن ۱۹۹۹پس از پخش آگهی های پراکنده در نشریات، رادیو و تلویزیون راه اندازی شده بود.

ما به آنها هشدار دادیم که تا زمانی که بانک شما به حد کافی در رسانه ها و اذهان عمومی اعتبار کسب نکرده، برنامه ی تبلیغاتی را شروع نکنید. بانک، بدون در نظر گرفتن توصیه ی ما، طبق گزارش نشریات با صرف هزینه ی ۱۰۰ تا ۱۵۰میلیون دلار، سایتش را به راه انداخت.

این تصمیم خیلی درستی نبود. یک بانک، صرف نظر از همه ی خدماتی که ارائه می کند، برای موفقیت به اعتماد و اطمینان مشتری نیاز دارد. شما ممکن است بتوانید بدون جلب اطمینان، بخت خود را با راه اندازی رستوران یا خشک شویی امتحان کنید؛ ولی در مورد یک بانک نمی توانید.

روزنامه ی وال استریست ژورنال، در این باره چنین نوشت: “شرکت سهامی بانک وان Bank One به شکست پروژه ی جنجالی بانک وینگزپن اعتراف کرد. حال شرکت تصمیم دارد این بانک اینترنتی را که تنها دو سال از عمرش می گذرد، در سیستم آنلاین بانک اصلی ادغام کند.”

تاسف آور است. هنوز این امکان وجود دارد که یک بانک صرفا اینترنتی را با کارمزد کم و سود سپرده ی بالا تاسیس کرد؛ ولی این کار نه با کمک تبلیغات، بلکه تنها توسط روابط عمومی PR امکان پذیر است.

  • سقوط هوم پورتفولیو دات کام HomePortfolio.com

دومین مشتری، هوم پورتفولیو، یک سایت معاملات ملکی بود و پس از یک مشاوره و بحث که در آن ما نقطه نظر همیشگی خود یعنی شروع برنامه با روابط عمومی را مطرح کردیم، هر دو موسس سایت با نارضایتی دفتر ما را ترک کردند.

همانطور که مطمئن بودیم، ظرف دو هفته، تبلیغات “تمام صفحه” ای آنها را برای ارائه ی سایتشان در روزنامه و مجلات دیدیم. پانزده ما بعد، هوم پورتفولیو فعالیت های عمده اش را متوقف کرد و سایت به فراهم کننده ی نرم افزار مبلمان منزل تبدیل شد. این عملیات بدون سرمایه ی اولیه نبود. هوم پورتفولیون در ابتدا یک سرمایه ی ۵۰ میلیون دلاری در دست داشت.

به نظر ما هر دوی این سایت ها (هوم پورتفولیو و وینگزپن بانک) ایده هایی عالی بودند که با اندیشه ی تبلیغات محور، در نطفه خفه شدند. ما نمی توانیم بعنوان مشاورین بازاریابی، در اینجا به طور کامل توصیه های مان را شرح دهیم، ولی مطمئن باشید که اساس آن بر اولویت روابط عمومی PR است.

شما باید در نقطه ی شروع، در نبرد روابط عمومی برنده شوید تا بتوانید جنگ تبلیغاتی را آغاز کنید. حال چگونه می توان در نبرد روابط عمومی پیروز شد؟

در ذهن تان یک رسته ی تازه را ایجاد کنید که بتوانید جزو پیشروان آن باشید. بعد باید مطمئن شوید که این رسته ی جدید به اندازه ی کافی برای مخاطبان ایجاد انگیزه می کند که از رده بندی های قدیمی به سمت آن کشیده شوند. این کار در حرف ساده ولی در عمل مشکل است.

علم بازاریابی اساسا مخالف ایجاد رسته یا رده بندی جدید است. معمولا اولین سوالی که یک متخصص بازاریابی می پرسد این است که: “وسعت بازار فروش این محصول یا خدمت چقدر است؟” در یک رسته ی جدید وسعت بازار صفر است.

(منبع: سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی، آل ریس_لورا ریس)

ادامه ی مقالات روابط عمومی (PR) را دنبال کنید…

:

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *