ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۷/۰۹
463 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

شدت بخشیدن به پیام از طریق زبان بدن

در زبان بدن لمس کردن حرکت قدرتمندی به شما می آید و بسته به شیوه ی انجام آن می تواند نشان دهنده ی عشق، عصبانیت یا نفرت باشد.

فرض کنید در حال بگو مگو با کسی هستید. تنش و کشمکش میان شما بالا می گیرد، حرف های ظالمانه ای به زبان آورده می شود و قبل از آنکه متوجه شوید یک سیلی روی صورت تان می نشیند. این نمونه ی اغراق شده ای از شدت بخشیدن به یک پیام منفی است. این حرکت گفته شده ها را تشدید می کند و علامت جسمی عصبانیت و انزجار و میل به زدن است.

تصور کنید دختر کوچک تان زمین می خورد و سر زانویش زخم می شود. در حالیکه گریه می کند او را در آغوش می گیرید و پای زخمی اش را نوازش می کنید تا او را تسکین دهید. در اینجا لمس کردن حرکتی آرامش بخش است که به منظور دلگرمی و تسلی دادن انجام می شود.

در هر دو مورد، لمس کردن، به پیام شدت می بخشد. نوع لمس تعیین کننده ی پیامی است که آن را تقویت می کند.

فروشنده ها و بازاری ها و تبلیغ گران ِ زرنگ و دانا از اهمیت این که محصول شان تا حد ممکن برای هر یک از حس های پنج گانه ی فرد جذاب به نظر برسد، آگاهند؛ و این امر شامل حس لامسه، هنگام خرید هم می شود.

فرد محصول مورد نظر را می بیند و حس بینایی اش تحریک می شود. صدای آن را می شنود ( مثل صدای ترق ترق برشتوک یا غرش یک موتور قوی) و هنگامی که آن را لمس می کند، چه فرش نرمی باشد و چه تکه ی چرم صاف و یکدست، واکنش های غیر کلامی به این پیام که “این محصول همان چیزی است که حس کردنش را دوست دارد.” شدت می بخشد.

اگر در حال نصیحت کردن یا دادن اطلاعات به فردی باشید احتمالا دست یا بازو یا شانه ی او را لمس می کنید تا رابطه ی تان عمیق تر و پیام تان را تقویت کند.

پیش از لمس کردن یک فرد باید با او رابطه برقرار کنید. شما هیچ گاه غریبه ها را لمس نمی کنید، همانطور که نمی خواهید آنها شما را لمس کنند. در یک رابطه بین دو یا چند نفر، شخص غالب یا صاحب نفوذ است که اجازه دارد بقیه را لمس کند.

به افرادی که با مترو یا ترن های شلوغ رفت و آمد می کنند، دقت می کنید. اکثر آنها خود را جمع و جور می کنند تا به کسانیکه در کنارشان نشسته یا ایستاده اند برخورد نکنند.

(منبع: زبان بدن به زبان آدمیزاد، الیزابت کونکه)

ادامه ی مقالات زبان بدن را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *