ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۲۳
745 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

زبان بدن : انعکاس حالات از دریچه ی عینک (۲)

  • کنترل مکالمه

می توانید از عینک تان برای کنترل گفتگو استفاده کنید. خود را در جایگاه یک رهبر تصور کنید. وقتی می خواهید توجه دیگران را جلب کنید، عینک خود را بزنید و وقتی می خواهید نشان دهید که به آنها گوش می دهید، عینک خود را درآورید. برای نشان دادن پایان گفتگو، عینک خود را تا کنید و کنار بگذارید.

  • نشان دادن مقاومت

بعضی از افراد به محض ناراحت شدن؛ عینک خود را درمی آورند؛ برخی هم با تامل بیشتری این کار را انجام می دهند. هر دوی این حرکات نشانه ی قطعی مقاومت در برابر وقایع اطراف اند. فردی که طرحی را رد می کند، ممکن است عینکش را روی میز پرتاب کند.

برای فرونشاندن تنش های عاطفی، باید روش برخورد خود را تغییر دهید تا فرد مقابل عینکش را دوباره روی چشمانش بگذارد. به این صورت هر دوی شما می توانید موقعیت را بهتر ببینید.

  • خونسرد به نظر رسیدن

عینک های آفتابی برای استفاده در آفتاب بکار می روند، نه برای مهمانی شبانه و جلسات؛ و هدف اصلی آنها حفاظت از چشم ها مقابل نور است. بعضی افراد مشهور از عینک آفتابی استفاده می کنند تا دیگران زیاد به آنها نزدیک نشوند. چشم شما اولین وسیله ی برقراری ارتباط است. صحبت با کسی که عینک آفتابی زده است تا حدی شبیه به صحبت کردن با جادوگر شهر اُز است. سخنان این فرد می شنوید، اما نمی توانید او را ببینید.

  • عینک زدن در محیط کار

مطالعات نشان می دهد افرادی که در محیط کار عینک می زنند، چه زن و چه مرد، باهوش و خردمند و محافظه کار و صادق به نظر می آیند.

هرچه قاب عینک سنگین تر باشد، اینگونه توصیف ها بیشتر گزارش می شوند. مدیرانی که عینک می زنند معمولا قاب های سنگین تر را به همین دلیل انتخاب می کنند تا در محیط کار از آن بعنوان ابزار قدرت استفاده کنند.

عینک هایی با قاب های بسیار تزئین شده که با مد روز هماهنگ اند، در محیط های کاری خیلی جدی گرفته نمی شوند. با شیشه های بیش از حد بزرگ مانند آنچه آلتون جان در اوایل کارش استفاده می کرد، عینک هایی که آشکارا تزئین شده اند و آنهایی که قاب های رنگی و یا مارک حک شده یا الماس بدلی دارند، نشان می دهند که شما بیشتر به مد علاقه مندید تا کار و تجارت. در محیط کار این عینک ها به سرعت و به طور چشم گیری اعتبار شما را پایین می آورند.

عینک های بدون قاب، یا آنهایی که قاب نازک دارند، باریک و درازی دارند، در مقایسه عینک های با قاب سنگین، کمتر علامت اقتدارند. با توجه به اینکه این عینک ها فرد را بیشتر در دسترس نشان می دهند استفاده از آنها در موقعیت های اجتماعی یا هنگامی که می خواهید تصویر یک “انسان خوب” را از خود القا کنید، مناسب تر است.

اما هنگامی که می خواهید نتایج محاسبات مالی آخر سال را اعلام کنید و باید جدی و آگاه و مسلط به نظر برسید عینک هایی با قاب سنگین به چشم بزنید.

استفاد از لنز باعث می شود که مردمک چشم ها بزرگ و جذاب و مرطوب و گشاد به نظر برسد. با این کار چشمان تان لطیف تر و جذب کننده تر می شود که اگرچه این در شرایطی خاص مناسب است، اما استفاده از لنز در محیط کار درست نیست.

(منبع: زبان بدن به زبان آدمیزاد، الیزابت کونکه)

ادامه ی مقالات زبان بدن را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.