ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۱۲/۰۳
938 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

یادداشت‌های مربوط به هدف‌هایتان را به دیوار بکوبید

تقریباً در همۀ مؤسسات، رهبران برنامه می‌ریزند، آن را با مدیر ارشد در میان می‌گذارند و بعد از تصویب مدیر ارشد درصدد اجرای آن بر می‌آیند. چگونه هدف را در خاطر خود نگه می‌دارید؟ هدف را روی یک کاغذ بزرگ به اندازۀ یک پوستر یادداشت کنید. از این برگه به تعداد کارکنان کپی بگیرید. بعد کاغذ خودتان را به دیوار بکوبید تا هر روز چشمتان به آن بیفتد. اگر شما و کارکنانتان هر روز هدف را ببینید بعید است روزی بگویید: ((آه، فراموش کردم.))

با گروه خود قرارداد ببندید

صرف نگاه کردن به هدفتان لزوماً جنبش لازم را تولید نمی‌کند. همه باید بخواهند با تمام قوا برای تحقق مأموریت خود بکوشند. پس از آنکه مطمئن شدید همه به هدف تعیین شده نظر موافق دارند، باید با اعضای گروهتان توافق‌نامه‌ای امضا کنید. هدف و مأموریت را با آن‌ها به روشنی در میان بگذارید. به همه نسخه‌ای از برگۀ هدف و مأموریت بدهید. بعد از همه بخواهید برگۀ خود را امضا کنند و آن را به شما برگردانند. پس از آن شما هم برگه‌ها را امضا کنید. سپس هرگاه مسئله‌ای بروز کرد به این برگه‌ها اشاره کنید. داشتن قرارداد باعث می‌شود اشخاص بر کارشان تمرکز کنند.

کارها را ساده کنید

رهبران موفق کارها را ساده می‌کنند. باید در مقام رهبر بکوشید وظایف کارکنان هرچه ساده‌تر تعریف شود. کافی نیست کارها برای شما شفاف باشد، بلکه همۀ کارکنان باید دقیقاً بدانند چه باید بکنند.

ملاک‌ها و معیارهای خود را برای انتخاب مدیران تغییر دهید

اگر می‌خواهید مدیران بهتری داشته باشید، دنبال کسانی بگردید که توانایی رهبری کردن داشته باشند. اغلب اوقات در شرکت‌ها مدیران براساس علم و دانش حرفه‌ای انتخاب می‌شوند، مثلاً اگر صاحب آزمایشگاهی پژوهشی باشید، کسی را با مدرک دکتری برای سرپرستی آن انتخاب می‌کنید. اگر واحد بازاریابی داشته باشید، کارمند عالی رتبۀ فروش یا بازاریاب عالی رتبه‌ای را مسئول مدیریت بر آن می‌کنید.

ممکن است این شخص دارای معلومات حرفه‌ای مناسب باشد، اما بهترین شخص برای سمت مدیریتی باید شرایط زیر را داشته باشد:

توانایی پیش بردن گروه

توانایی تمرکز کردن بر هدف

داشتن رفتار شجاعانه

هوش‌بهر خود را در زمینۀ رهبری بیازمایید

(منبع: رهبری به زبان خودمانی ترجمۀ مهدی قراچه‌داغی)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *