ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۰۸
353 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

رشد فناوری تهدیدی برای محتاط بودن

اجازه دهید بحث را با تلویزیون شروع کنیم. هر فرد در کشورهای توسعه یافته به طور متوسط پنج الی شش ساعت در روز تلویزیون تماشا می کند. ولی داریم درباره ی چیزی بزرگتر از تلویزیون حرف میزنیم. به طور مثال می توانیم به اینترنت اشاره کنیم. طی قرن گذشته، احتمالا هیچ ابزاری به اندازه ی اینترنت دنیا را تغییر نداده است.

ولی تغییر افق آینده، بزرگتر از اینترنت است. مقوله ای که در موردش صحبت میکنیم خود فناوری نیست، بلکه نحوه ی استفاده ی مردم از آن فناوری است. داشتن دو صفحه نمایش با استفاده از تلویزیون به همراه تبلت یا تلفن همراه به سرعت در حال رشد است. این فناوری فرصتهای جدید بی شماری برای تعامل خلق می کند و باید دید پایان این ماجرا کجا خواهد بود. هم اکنون در حال ورود به سومین موج شرکتهای فناوری هستیم.

موج اول درگاه هایی مانند AOL یاهو! و گوگل بودند. این سرویس ها با کمک به منطقی کردن فضای وب از طریق سازماندهی و گردآوری اطلاعات بر اساس دسته بندی هایی که برایمان قابل درک و دسترسی باشند، ما را جذب خودشان کردند.

نسل بعدی رسانه های اجتماعی بودند، دوره ای که در آن احتمالا هیچ شرکتی عملکردی بهتر از فیس بوک نداشته است.

برندگان بزرگ نسل سوم شرکتهایی خواهند بود که روش درآمدزایی از تلفن همراه را متوجه شوند. به همین دلیل است که فیس بوک اخیرا میلیاردها دلار بابت خرید اینستاگرام پرداخت؛ شبکه ی اشتراک گذاری عکس که به کاربران اجازه میدهد تا عکسهایشان را به صورت دیجیتالی فیلتر کنند و از طریق تعدادی از سرویسهای شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

اکنون داریم درباره ی تلفن همراه و خدمات فضای ابری صحبت می کنیم، ولی این تغییر از این هم بزرگتر است. تلفن همراه، اینترنت را متحول کرده و سرویس های ابری هم تلفن همراه و هم اینترنت را زیر و رو خواهد کرد (رایانش ابری به سرویس ذخیره ی فایل های دیجیتال و میزبانی داده های کاربران روی شبکه ی خارجی اطلاق می شود که به آنها اجازه میدهد تا از دستگاههای خودشان به این فایلها و داده ها دسترسی داشته باشند).

این فناوریها، از اینترنت گرفته تا برنامه های کاربردی تلفن همراه، با سرعت بسیار زیادی در حال تغییرند. در آینده ی بسیار نزدیک، اگر قرار باشد کسی را مجبور کنید بین رها کردن برنامه های کاربردی دلخواهش و وب سایت های مورد علاقه اش یکی را انتخاب کند، احتمالا برنامه های کاربردی اش را نگه می دارد. در همین حین، شبکه های عمومی تلویزیون به دنبال راهی برای رقابت با شبکه های کابلی، شبکه های کابلی به دنبال راهی برای رقابت با اینترنت، وب سایت ها به دنبال راهی برای ارائه ی خودشان از طریق تلفن همراه و سایتهای موبایلی به دنبال راهی برای قرارگیری در بستر برنامه های کاربردی می گردند.

منبع: احتیاط در ریسک کردن است (رندی کیج)

سری مقالات احتیاط در ریسک کردن است را دنبال کنید.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *