ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۳/۲۸
412 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

راه اندازی یک کسب و کار به چه عواملی نیاز دارد؟

کسب و کار یا business، یک سازمان یا سیستم اقتصادی است که در آن کالاها و خدمات با یک دیگر یا با پول مبادله می­شوند. در عصر تکنولوژی اطلاعات یا IT، دسترسی به اینترنت باعث شده که برای انجام فعالیت­ها و تبادلات اقتصادی و راه اندازی بیزینس­ها، دنیای پرجنب و جوش مجازی پدیدار شده و امکان استفاده تجاری از اینترنت جهت مارکتینگ و فروش کالا، از مهمترین فاکتورها در سیستم­های اقتصاد نوین گردیده­است. سه عامل مهم و مرتبط باعث ایجاد تغییرات اصولی در قواعد راه اندازی یک تجارت و رقابت در میان مشاغل گردیده است.
اولین عامل جهانی شدن است یعنی امروزه مشاغل، بازار هدف، فروش محصولات و ارائه خدمات محدود به یک سازمان یا ناحیه خاصی نیست و حد و مرزی ندارد.
دومین عامل گسترش نقش اطلاعات وIT  در مدیریت کسب و کارها است.
سومین عامل ایجاد شبکه های ارتباطاتی است که تکنولوژی اینترنت به عنوان بستر جهانی ارتباطات، موجب شده که تولید کنندگان و مصرف کنندگان هرچه بیشتر به هم نزدیک شوند.

چرا مدیریت برای یک سازمان اهمیت دارد؟

نقش مدیریت سازمان، جهت دستیابی به موفقیت شخصی در اهداف خود، از مهمترین عوامل است. مواردی که مدیریت باید دنبال کند تا موجب اثربخشی در سازمان گردد، عبارتند از:
– هدف گذاری، به معنای تدوین و مشخص کردن دقیق اهداف سازمان از راه اندازی یک کسب و کار است. هدف گذاری، مقصد و مسیر درآمدهای فردی و سازمانی را روشن می­سازد.
– برنامه ریزی، فرایندی است که مشخص می­کند سازمان چگونه از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب ( یا هدف ) حرکت کند که دو نوع برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت باید در نظر گرفته شود.
– تخصیص وظایف، مدیریت بر اساس توانایی و مهارت­های فردی، وظایف هر بخش از نیروی کار را به آنها محول کرده و زمینه دادن انگیزه برای بالندگی نیروها و در نتیجه رشد سازمان را فراهم می­نماید.
– ارزیابی، در این مرحله چگونگی پیشرفت کار باید مورد بررسی و ارزیابی واقع شود تا اگر امور مطابق با برنامه ریزی انجام شده پیش نرفته است، اصلاحاتی در مراحل پیشین انجام پذیرد.

نقش فروش در یک سازمان چیست؟

مهمترین عامل در پیشرفت و مانا بودن یک کسب و کار، فروش هر چه بیشتر محصولات و خدمات است. در فروش های موفق ، سه عامل اساسی وجود دارد:
– مدیریت فروش حرفه­ای، مسئولیت رسیدگی به اهداف فروش سازمان را از طریق برنامه ریزی و بودجه بندی مؤثر بر عهده دارد.
– تیم فروش فعال، مدیر فروش نمی­تواند به تنهایی کار کند. او نیاز به حمایت از طرف تیم خود را دارد که هر یک از آنها به بهترین نحو ممکن به کار خود در جهت اهداف سازمان ادامه دهند.

– طراحی و پیاده سازی برنامه فروش استراتژیک، که پایگاه مشتری را گسترش میدهد و امکان حضور قوی و موثر آنان را فراهم می نماید.

نقش واحد بازاریابی در فروش چیست؟

مارکتینگ که در فارسی بازاریابی ترجمه شده است، همچون درگاه ارتباطی میان سازمان ارائه دهنده محصولات یا خدمات، و خریداران یا مشتریان عمل می­کند، بنابراین راه اندازی بخش بازاریابی نقش مهمی در توسعه کسب و کارها دارد.
اولین وظیفه واحد بازاریابی توانمند کردن یک سازمان یا شرکت، برای جذب مشتریان جدید است.
دومین وظیفه بخش بازاریابی تلاش در حفظ مشتریان فعلی شرکت و کوشش در فعال کردن هر چه بیشتر آنهاست.
سومین وظیفه قسمت بازاریابی گسترش ارتباط قسمت فروش و مشتریان است.

در نهایت مشتریان راضی، منبع سودآوری کسب و کار ها هستند. سازمان‌هایی ‌که ‌از ‌نظر مدیریت، استراتژی فروش، ‌بازاریابی و مشتری مداری ‌در ‌سطحی ‌عالی ‌قرار ‌دارند، قادر خواهند بود ‌مشتریان ‌خود ‌را ‌راضی ‌نگه ‌دارند تا ‌خریدهای ‌خود ‌را ‌تکرار ‌کنند، در اینصورت سازمان می­تواند در بازار و کسب در آمد حضور فعال و همیشگی داشته باشد.

ادامه ی مقالات کسب و کار موفق را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *