ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۱۸
380 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

دینامیت موفقیت : دوبرابر کردن درآمد

در ۱۹۵۵، «دبلیو کلمنت استون» یکی از هفت نماینده ای بود که کشورهای آسیایی و استرالیا را برای بین المللی کردن فروش کتاب زیر پا گذاشت. یک روز سه شنبه در اواسط نوامبر، برای تعدادی از بازرگانان در ملبورن استرالیا سخنرانی کرد. پنجشنبه همان هفته، با او تماس گرفته شد.

تماس گیرنده، آقای «ادوین. اچ. ایست» بود که مؤسسه فروش کابینت های فلزی را اداره می کرد. آقای ایست، بسیار هیجان زده بود: یک اتفاق فوق العاده رخ داده است. قول می دهم شما هم مثل من بعد از فهمیدنش هیجان زده شوید! – به من بگویید! چه اتفاقی افتاده؟ – یک اتفاق جالب! وقتی سه شنبه مشغول سخنرانی بودید، کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» را معرفی کردید. کتاب را خواندم. روز بعد هم دوباره آن را خواندم و روی یک تکه کاغذ نوشتم: «هدف اصلی من، دو برابر کردن فروشم نسبت به سال قبل است» و جالب اینکه این کار را طی ۴۸ ساعت انجام دادم! – چطور این کار را کردی؟ چطور درآمدت را دو برابر کردی؟ – شما در سخنرانی تان از «آل آلن» صحبت کردید که از فروشندگان ویسکانسین بود و سعی داشت به ساکنان یک ساختمان بیمه نامه بفروشد.

شما گفتید او خوش شانس بود، چون تمام روز را کار کرد، اما فروشی نداشت. شما گفتید او دچار نارضایتی الهام بخش شده بود. او مصمم شد که روز بعد به همان ساختمان برگردد و بیشتر از هر فروشنده دیگری بیمه حوادث بفروشد، آن هم بیشتر از فروش تمام هفته. شما گفتید که آل آلن دوباره راهی همان ساختمان شد. او دوباره با همان افراد قبلی صحبت کرد و ۶۶ بیمه نامه فروخت.

من جمله شما را به یاد آوردم: «بعضی ها فکر می کنند ممکن است نشود اما آل، این کار را کرد.» من شما را باور کردم. من آماده بودم. من نقطه آغازی را که شما به ما داده بودید، به یاد آوردم: «حالا انجامش بده!»

بنابراین، تماس های قبلی خودم را مرور و ۱۰ تماس را شناسایی کردم. همچنین هر آنچه را که برای هر کدام از آنها و موفقیت در آنها لازم بود، فراهم کردم. نقطه سرآغاز را بارها با خودم تکرار کردم: «حالا انجامش بده!» و سپس با نگرش ذهنی مثبت ۱۰ تماس گرفتم و ۸ فروش بزرگ داشتم.

“آنچه نگرش مثبت برای فروشندگان انجام می دهد، واقعا فوق العاده است.”

«ادوین اچ. ایست» آماده بود، چون انگیزه اش توسط سخنانی مثبت تحریک شده بود. او به پیغامی که برایش کارساز بود، گوش فرا داد. او چیزی را که جست وجو می کرد و آنچه را که می خواست یافت. قصد ما از این داستان این است که بگوییم شما هم داستان آل آلن را خوانده اید، اما شاید متوجه نشده اید چگونه آن را در تجربیات خود به کار گیرید. «ادوین اچ. ایست» این کار را کرد. شما هم می توانید این کار را بکنید. شما هم می توانید هر کدام از دستورالعمل های دینامیت موفقیت را در زندگی به کار گیرید. حالا هر طور شده می خواهیم این نقطه سرآغاز را یاد بگیریم: «حالا انجامش بده!»

منبع: (دینامیت موفقیت، ناپلئون هیل/کلمنت استون)

ادامه ی مقالات دینامیت موفقیت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *