ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۰۸
528 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

دلیلِ دیگر نادیده‌ گرفتن بی‌ کفایتی؛ پرهیز از برخورد با کارمند

سومین دلیل نادیده گرفتن بی کفایتی کارمندان، ناشی از این مطلب می باشد که ما هیچ گاه توانایی و یا میل به مقابله با کارمند را در خود افزایش نداده ایم.

این مشکل تا حدی ریشه در تربیت دارد، زیرا همه ی ما در گذشته برخورد را تجربه کرده ایم و در ذهن خود از والدین، معلمان، مدیران بی قابلیت و یا دیگر افرادی که با ما برخورد داشته اند، خاطراتی داریم، اما حرکات آنها هیچ کمکی به ما نکرده، بلکه به جای ترغیب ما به اصلاح رفتارمان باعث شده که آن الگوی رفتاری را علیرغم رنجش، عصبانیت و بدخلقی مدیر، ادامه دهیم.

پس برخورد آن پدر یا مادر، معلم و یا رئیس اثر معکوس داشته است، زیرا آن افراد این برخورد را به درستی کنترل نکرده اند. برخورد با بی کفایتی کارمندان، نیازمند مهارت و وقت شناسی است.

هرگاه ما انحرافی را در یک رفتار قابل قبولی نادیده بگیریم، این خطا بیشتر و بیشتر می شود. در نتیجه این فاصله آنقدر زیاد می شود که دیگر نمی توانیم از آن چشم پوشی کنیم و ناچار باید با آن مقابله کنیم و تا آن زمان این انحراف، یک معضل بزرگ شده است.

ما اغلب هنگام برخورد با کارمند درگیر احساسات شده و عصبانی می شویم. پس هیچ گاه با عصبانیت با کارمند برخورد نکنید. ما وقتی ناراحت هستیم تمایل داریم به جای منحصر کردن بحث خود به یک رفتار اداری، به فرد مورد نظر حمله می کنیم.

این اتفاقی است که می افتد: یک مدیر انتظار دارد یکی از کارمندان، در سفرش همیشه هر دوشنبه، چهارشنبه و جمعه از اداره زنگ بزند و وضعیت را گزارش بدهد، اما این شخص چهارشنبه زنگ نمی زند و مدیر وقتی جمعه با او صحبت می کند به اتفاقی که چهارشنبه افتاده اشاره ای نمی کند.

سپس دو هفته ی بعد دوباره این مامور دوشنبه زنگ نمی زند و هفته ی بعد، او دوشنبه و چهارشنبه نیز تماس نمی گیرد. وقتی این شخص روز جمعه زنگ می زند، مدیر اینگونه با او احوالپرسی می کند: “باستر آیا در تعطیلات بودی؟ دقیقا کجا بودی؟” تمام شد، این مدیر دیگر تمام فرصت های ایجاد یک رابطه ی سودمند را از دست داد.

مدیر دیگری اجازه می دهد ساعت ناهار مسئول پذیرش روز به روز از یک ساعت، به یک ساعت و ۲۰ دقیقه افزایش یابد. ناگهان این مدیر از عصبانیت منفجر شده و می گوید: “فکر کرده ای این یک کاره پاره وقت است”؛ پس دیگر هیچ ارتباط مفیدی ایجاد نمی شود.

مدیر سومی منتظر گزارش های هفتگی زیردست خود می ماند. بعد از یک ماه انتظار، این مدیر کارمند خود را با این جمله می سوزاند: “اصلا احساس مسئولیت نمی کنی؟” و دوباره این رابطه قطع می شود.

برخورد مثبت نیازمند این است که مدیر به سرعت قبل از بیشتر شدن مشکل، واکنش نشان دهد. وقتی برای اولین بار خطایی را در کارمند دیدید که ممکن است در آینده به یک مشکل جدی تبدیل شود، به سرعت آن را در لیست کارهایی که باید انجام دهید منظور نمایید و خیلی فوری با آن برخورد کنید.

(منبع: ۱۳ اشتباه مهلک مدیران، رابرت مارویل)

ادامه ی مقالات راهکارهای مدیریتی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *