ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۵/۰۷
456 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
در رفتار با افرد مختلف سازگار باشید.

مردم با هم تفاوت دارند و اگر با همه به یک روش رفتار کنید، این خطر وجود دارد که همه ی آنها را دلگیر کنید یا حداقل، رضایت هیچ یک از آنها را بدست نیاورید. اگر صاحب فرزند باشید، این قانون را بهتر درک خواهید کرد. اگر بیش از یک فرزند داشته باشید، الزام اینکه با آنها شیوه ی رفتاری یکسان را پیش نگیرید بهتر متوجه خواهید بود.

هر بچه به نیروی محرک متفاوتی نیاز دارد. برای برخی کافی است تا حدی با دلسردی برخورد کنیم. برای برخی دیگر، لازم است تا تبدیل به یک هیولای واقعی بشویم تا صبح ها لباس به تن کنند.

من پنج پسر و یک دختر دارم و باید در رفتار با هر یک روش متفاوت و منحصر به خود آنها را پیش بگیرم. گاهی که فراموش می کنم و رفتار یکسانی با همه ی آنها دارم، آنها متعجبانه ناراحت می شوند. هر یک نیاز دارند من چیز متفاوت و منحصر به فردی برای آنها باشم. برای هر یک چیزی مخصوص.

شما بعنوان یک مدیر برای افرادتان در نقش والدین هستید و باید با هر کدام رفتاری جداگانه داشته باشید. در گذشته، یکبار برای مطلب ناچیزی کنترل خود را از دست دادم و عصبانی شدم. شخصی که باعث اوقات تلخی من بود، طوری شوکه شد که من مجبور شدم فورا تسلیم شوم.

در زمانی که مدیر کل بودم، تصور می کردم در صورتیکه خوش رفتار و مهربان باشم می توانم بهترین نتیجه را از نیروی کاری ام دریافت کنم. ولی بعضی افراد به این نوع رفتار، واکنش مناسب نشان نمی دادند. آنها به شدت به روش های قدیمی پایبند بودند، انتظار داشتند رئیس، ظالم مطلقی باشد که با فریاد به آنها امر می کند. در آن موقعیت، آنها با من سازگاری پیدا نمی کردند. من مجبور بودم با رفتار ناخوشایند با آنها برخورد کنم تا وادار به کار و عکس العمل بشوند. این کاربرد روش های مختلف برای افراد متفاوت است.

شاید باید سازش پذیر باشید و بسته به آنچه که مورد نیاز است، به سرعت آماده ی تغییر شوید. یک مدیر عامل کسی است که قدرت مانور روی ناچیزترین مسائل را هم داشته باشد. بررسی کنید که شما با مردم چگونه رفتار می کنید.

آیا بدون در نظر گرفتن شخص مقابل و اتفاقات در حال جریان با همه یکسان برخورد می کنید؟ آیا به راحتی و به سرعت سازگاری می یابید و تغییر می کنید؟ تحقیق کنید چه کسی در اطراف شما موفق است، و بعد ببینید رفتارش با مردم چگونه است.

(منبع: قانون موفقیت در بازار کار، ریچارد تمپلر)

ادامه ی مقالات موفقیت در بازار کار را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *