ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۴/۱۱
653 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بی وقفه نوشتن تا رسیدن به راه حل

آن روز، روز خیلی خوبی بود. از آن روزهایی که رشته کوه های المپیک در امتداد تنگه، کاملا به وضوح دیده می شوند و مانند معجون های بستنی به نظر می رسند که روی آن خامه گذاشته شده است و آماده ی خوردن هستند.

برادرم که در مسابقه ی سه گانه، ورزشکار فوق العاده ای است، نظر متفاوتی داشت. او با شادی اعلام کرد “یک روز عالی برای دویدن!”

یک زمانی قول داده بود که دو خواهر غیر ورزشکارش را بیرون ببرد و یکی_دو شگردِ تند تند دویدن را به ما یاد بدهد. امروز همان روز بود.

او در حالی که به موازات ما می دوید، کم کم ما را واداشت تا با سرعت متعادل بدویم، سپس به دویدنمان شتاب داد. در حالی که به فولکس واگنِ قرمزی که تقریبا دو خیابان با ما فاصله داشت، اشاره می کرد، فریاد زد: “آن فولکس را می بینید؟ آن فولکس مال شماست. بگیریدش. بگیریدش!”

بعد همین که به آن نزدیک شدیم، هدف را تغییر داد: “فولکس را فراموش کنید!آن تپه ها را می بینید؟ آن تپه مال شماست.”

به محض نزدیک شدن به آن تپه، یک بار دیگر مقصد را تغییر داد. او مدام نقاط جدیدتر و دورتری را بعنوان هدف انتخاب می کرد. باید اعتراف می کردیم که همچنان که پیش می رفتیم، در واقع دویدن راحتتر می شد.

وقتی به مشکلی برمی خورم و نمی دانم در گام بعدی برای تحقق آرزوهایم چه کار کنم، تکنیکی که آن را “نوشتن تا رسیدن به راه حل” می نامم، به کار می بندم. شگرد برادرم در تغییر دادن اهداف در آن روز، برای من به نمادی تبدیل شده است برای نوشتن و نوشتن تا حد ممکن، تا اینکه سر و کله ی راه حلی پیدا شود.

ایتدا کفش های ورزشی ذهن خود را می پوشم و چیزی می نویسم. هر چیزی که به حرکت خودکارم سرعت بخشد، حتی اگر آنچه می نویسم، جمله ی “نمی دانم چه بنویسم.” باشد. برای رفتن به آخر صفحه ی بعدی، خودم را به چالش می کشم: آن صفحه مال تو است، خود را ترغیب می کنم: آن را پر کن، به نوشتن ادامه بده.

این کار مرکز توجه تان را بسط می دهد. شما را وا می دارد تا فراتر از محدودیت های خودخواسته تان بروید، جلوتر از آنچه ممکن می پندارید.

در کتاب “نوشتن با هر دو سمت مغز”، افراد را به یک شیوه ی بیان افکار تشویق کرده ام که آن را تندنویسی می نامم؛ یعنی سریع نوشتن، بدون توقف برای بررسی، ویرایش، تغییر، یا نقد. این شیوه ی خوبی ست برای از پای درآوردن منتقد درون.

حقیقت را بنویسید. اشکالی ندارد که صفحه های تندنویسی خود را با داد و هوار آتش بزنید. بیرون کشیدن افکار، احساس خوشایندی را به همراه دارد.

در این حالت، هنگامی که دلتان می خواهد دست از نوشتن بردارید، به نوشتن ادامه می دهید، شکوه و شکایت و غرغر، لایه ها را کنار می زند و به طرز گریز ناپذیر به یک راه حل و برنامه ی کار تبدیل می شود.

(منبع: بنویس تا اتفاق بیفتد، هنریت آن کلاوسر)

ادامه ی مقالات موفقیت شخصی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *