ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۱۵
470 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

به ۲۰ درصد افراد برتر بپیوندید؛ اصل پارتو

در جامعه ما ۲۰ درصد افراد ۸۰ درصد پول ها را کسب می کنند و از ۸۰ درصد ثروت و پاداش های موجود استفاده می کنند. این «اصل پارتو» از اولین باری که در سال ۱۹۸۵ توسط ویلفردو پارتو ارائه شد بارها به اثبات رسیده است.

 ” اولین هدف شما در کارتان باید این باشد که به ۲۰ درصد افراد برتر در حرفه خودتان بپیوندید. “

در قرن بیست و یکم دانش و مهارت، پاداش هایی را با خود به همراه دارند. هرچه دانش بیشتری کسب کنید و مهارت بیشتری به کار ببرید لیاقت و ارزشتان بیشتر خواهد شد. هرچه در کاری که انجام می دهید بهتر شوید توانایی شما در کسب درآمد بیشتر می شود. درست مثل بهره مرکب. متاسفانه اکثر مردم یعنی همان ۸۰ درصد غیر برتر، برای بهبود مهارت هایشان تلاش کمی می کنند یا اینکه اصلا هیچ تلاشی نمی کنند. بر اساس آنچه که جفری کالوین در کتاب به استعداد بیش از حد بها داده اند می گوید، اکثر مردم در اولین سال استخدام شان کارشان را یاد می گیرند و دیگر هرگز بهتر نمی شوند.

“فقط افراد برتر در هر حوزه هستند که متعهد به پیشرفت مداوم هستند.”

شروع با هیچ

جالب است که تقریبا هر کسی به همین شکل زندگی اش را شروع می کند یعنی با دارائی کم یا اصلا بدون هیچ دارائی کارش را شروع می کند. تقریبا همه ثروت های کلانی که در حال حاضر در آمریکا و تمام جهان وجود دارند به نسل حاضر مربوط می شوند. این یعنی اکثر مردم با دارائی کم یا با هیچ دارائی کارشان را شروع کرده اند و تمام چیزهایی را که در حال حاضر دارند خودشان کسب کرده اند.

ثروتمندترین مردم در آمریکا تقریبا به طور کامل مولتی میلیاردرهایی هستند که همه ثروت شان را خودشان کسب کرده اند و چیزی به ارث نبرده اند. این در مورد آمریکایی های ثروتمندی همچون بیل گیتس، وارن بافت، لری الیسون، مایکل دل و پاول آلن صدق می کند. حدود ۸۰ درصد میلیونرها یا مولتی میلیونرها با دارایی بسیار کمی آغاز کرده اند و اغلب آنها در ابتدا بی پول بوده اند. گاهی ابتدا عمیقا در قرض و بدهی فرو رفته بودند و از مزایای اندکی برخوردار بودند.

مانند سام والتون که در زمان مرگ بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار ثروت داشت. چرا این افراد توانسته اند این همه درآمد داشته باشند در حالیکه دیگران دستاوردهای اندکی داشته اند؟ توماس استنلی و ویلیام دانکو در کتاب مشترک شان که میلیونر همسایه نام دارد در طول بیش از ۲۵ سال با بیش از ۵۰۰ میلیونر مصاحبه کرده و زندگی ۱۱ هزار میلیونر را مورد مطالعه قرار داده اند.

این دو از آنان پرسیدند در حالیکه اکثر افرادی که دور و برشان بودند در حال دست و پنجه نرم کردن با زندگی بودند، چه شد که فکر کردند می توانند به استقلال مالی دست پیدا کنند. حدود ۸۰ درصد این میلیونرها با جملاتی شبیه به این پاسخ دادند که: «من تحصیلات بهتر یا هوش بیشتری نداشتم اما مایل بودم سخت تر از دیگران کار کنم.»

منبع: (بهانه بی بهانه، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات بهانه بی بهانه را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *