ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۵/۱۷
500 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

به شم خود اعتماد کنید

اعتماد به خود، پایه و اساس رسیدن به بزرگی و عظمت است. اعتماد به خود حاصل گوش دادن به شم خویشتن است. این شم، صدای آرام و ملایمی است که در درون شما وجود دارد. مردان و زنان وقتی به ندای درون خود گوش می دهند و باور می کنند از ناحیه ی قدرت های بالاتر و متعالی تر راهنمایی می شوند، راه عظمت را می پیمایند.

زندگی همخوان با ارزش های راستین، راه اصلی منتهی به اعتماد به نفس، غرور و افتخار شخصی است. در واقع اگر به ارزش های خود برگردیم، تمام مسائل انسانی، حل و فصل می شوند. هرگاه به شکلی احساس استرس کردید، به درون خود نگاه کنید و بپرسید: “در چه موارد و زمینه هایی ارزش های خود را رعایت نکرده ام؟”

اما چطور می توانید بگویید که ارزش های شما کدامند؟ جواب ساده ای دارد. شما همیشه ارزش های راستین خود را در اعمال خود، به خصوص اگر تحت فشار باشید، بروز می دهید. هرگاه مجبور باشید میان یک رفتار با رفتار دیگر دست به انتخاب بزنید، رفتاری را انتخاب می کنید که در آن لحظه بیشترین ارزش را برای شما دارد.

ارزش ها، در واقع از سلسله مراتبی برخوردارند. شما مجموعه ارزش هایی دارید که برخی از آنها بسیار مهم و برخی دیگر کم اهمیت تر هستند. برای اینکه بگویید کی و چی کاره هستید، باید ابتدا اولویت ارزش های خود را مشخص سازید. بعد از آن می توانید زندگی بیرونی خود را به شکلی قوام بخشید تا با این ارزش ها همخوان شوند.

رفتار گذشته ی خود را وارسی کنید

به روش هایی می توانید به ارزش های راستین خود پی ببرید. قبل از هر چیز، می توانید به گذشته ی خود نگاه کنید. در گذشته زیر فشار چگونه رفتار کرده اید؟ وقتی مجبور به انتخاب بوده اید، درباره ی زمان و پول خود چه انتخابی کردید؟ این جواب ها ارزش های غالب شما را مشخص می سازند.

دیل کارنگی زمانی نوشت: “به من بگویید چه عامل سبب می شود تا کسی بیشترین احساس مهم بودن بکند تا من فلسفه ی او را در زندگی برای تان بازگویم.”

چه عاملی است که به شما احساس مهم بودن می دهد؟ چه عاملی عزت نفس شما را افزایش می دهد؟ چه عاملی به شما احساس غرور و افتخار می دهد؟ در گذشته ی زندگی خود چه موفقیتی به دست آورده اید که به شما بیشترین احساس افتخار و رضایت خاطر را داده است؟

این سوالات راهنمای مفیدی هستند که ارزش های راستین شما را نشان می دهند.

(منبع: هدف، برایان تریسی)

ادامه ی مقالات هدف را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *