ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۶/۰۵
766 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

برنامه ای یکتا برای وفاداری مشتری

امکان گفتگوی آنلاین، از دیگر امکانات برنامه های وفاداری است. مشتریان باید بتوانند خیلی راحت و ساده با شرکت صحبت کنند. بسیاری از افراد تمایلی به گفتگوی حضوری یا تماس تلفنی ندارند. این ویژگی شخصیتی باعث می شود افرادی که سوالاتی دارند، آنها را نپرسند و در نهایت این فرآیند منجر به عدم رضایت یا قطع ارتباط مشتری و مرکز خرید شود. بسیاری از مشتریانی که از این امکانات استفاده می کنند، رضایت بسیاری دارند.

یکی از اهداف برنامه های وفاداری، خرید متقاطع می باشد. منظور از خرید متقاطع (Cross Shopping) که در برخی از منابع فروش متقاطع (Cross Selling) نامیده می شود، این است که مرکز خرید مشتریان را ترغیب کند تا در کنار محصولات یا خدماتی که می خرند، محصولات و خدمات مرتبط یا مکمل را هم با هزینه ای کمتر خریداری کنند.

این تکنیک خصوصا در خرده فروشی و غذا و نوشیدنی بسیار رایج است. معروف ترین مثال آن، در رستوران های زنجیره ای مک دونالدز دیده می شود که مشتریان می توانند پکیج های ارائه شده ی ساندویچ، نوشیدنی و دسر را ارزان تر از قیمت تک تک این خوراکی ها، خریداری کنند.

در مراکز خرید، برنامه ی وفاداری می کوشد تا بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد. در نتیجه، رضایت مشتری افزایش یافته و تمایل دارد تا دوباره به مرکز خرید رفته و از کالا و خدمات آن استفاده کند. مثلا مشتریان می توانند با مقادیر مشخصی خرید از فروشگاه ها یا هایپر مارکت، از امکانات مرکز خرید مانند پارکینگ با تخفیف ویژه یا به صورت رایگان استفاده کنند.

یکی دیگر از مزایای برنامه ی وفاداری در مراکز خرید این است که این برنامه رفتار خرید (Shopping Behavior) مصرف کنندگان را به مدیر مال نشان می دهد. برنامه ی وفاداری نشان می دهد که مشتریان چند وقت یکبار خرید می کنند، بیشتر از کدام فروشگاه ها خرید می کنند، به چه خدماتی علاقه دارند و میانگین هزینه کَردِ ماهانه ی آنها چقدر است.

در نتیجه مشتریان با جریان درآمدی بالا مشخص می شوند. نوع خرج کردن امتیازات مشتریان را نشان می دهد که افراد ولخرجی هستند یا به دنبال ذخیره سازی منابع خود می باشند.

(منبع: بازاریابی دیجیتال در مراکز خرید و مال ها، شورای بین المللی مراکز خرید)

ادامه ی مقالات بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *