ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۱۰/۱۹
957 بازدید
۳ دیدگاه
اشتراک گذاری

در مطلب قبل به ضرورت مهارت سخنرانی برای مدیران اشاره کردیم. اکنون راهکارهایی را پیشنهاد می‌کنیم تا شما نیز به عنوان مدیر ارائه‌ی بی‌نظیری داشته باشید:

استیو جابز، تُن صدایش را به همان اندازه که از ژست و حرکات دستش استفاده می‌کرد، به کار می‌برد. محتوای مطالب، اسلایدها و دموها به همراه ارائه‌ی خاص او ایجاد هیجان می‌کند. وقتی که در ژانویه ۲۰۰۷، آی‌فون را ارائه کرد، یک داستان بی‌نظیر ساخت و با بیان شفاهی ویژه‌ای که استفاده کرد، یک نمایش بی‌نظیر را به اجرا گذاشت.

جابز با ارائه‌ی متنوعش هیجان، شور و اشتیاق را خلق می‌کرد. هیچ‌چیز به اندازه‌ی یک ارائه‌ی خسته‌کننده و با یک تُن صدا، زحمات شما را از بین نمی‌برد، کاری که جابز، قطعاً انجام نمی‌داد.

تغییر صدا:

جابز با بالا بردن و پایین آوردن گام صدایش، تغییر ایجاد می‌کرد. تصور کنید چقدر کسل کننده می‌شد اگر در هنگام پرده‌برداری از آی‌فون از یک تُن صدا تا آخر استفاده می‌کرد.

جابز تعدادی کلمات محبوب توصیفی داشت که بسیاری از آن‌ها را در ارائه‌هایش استفاده می‌کرد: باور نکردنی، معرکه، باحال و بزرگ. این کلمات اگر با یک تُن معمولی تلفظ شوند، هرگز نمی‌توانند تأثیر خاصی بر جمله‌ی مربوطه ایفا کنند.

مکث:

هیچ چیز هیجان‌انگیزتر از یک مکث به موقع نیست.

بیشتر سخنرانان بدون درنگ به ارائه‌ی مطالبشان می‌پردازند؛ چرا که معمولاً حجم مطالبی که قصد دارند عنوان کنند از زمان آن‌ها بیشتر است. استیو جابز هرگز عجله نمی‌کرد. ارائه‌ی او از قبل آنقدر تمرین شده بود که بتواند با مکث‌های بجا، پیام اصلی‌اش را به خوبی به مخاطبان منتقل کند.

حرکات دست:

جابز با کمک حرکات دست، اهمیت جملاتی را که عنوان می‌کرد، تأیید می‌کرد.

ارتباط چشمی:

سخنرانان برجسته‌ای مثل استیو جابز، از ارتباط چشمی بیشتری با حضار و مخاطبین نسبت به بقیه‌ی سخنرانان، استفاده می‌کنند. آن‌ها بسیار کمتر از اسلاید و یا یادداشت‌هایشان استفاده می‌کنند. البته جابز، به طور کامل کاغذ یادداشت را کنار نگذاشت. او گاهی اوقات از یادداشت‌هایش در هنگام ارائه استفاده می‌کرد.

(منبع: ارائه‌ی ناب به سبک استیو جابز ترجمه‌ی سعید مقدّسی، مهدی معین)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

3 پاسخ به “برای ارائه‌ی خود سبک داشته باشید”

  1. م.جبلي گفت:

    چه جالب راجب جابز خیلی خونده بودم ولی این مطالبو جایی ندیده بودم ????

  2. رحمت اله محسنی گفت:

    very good

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *