ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۵/۰۹
679 بازدید
۱ دیدگاه
اشتراک گذاری
باید بدانید کی و کجا رفت و آمد داشته باشید.

همواره مکان های کلیدی ایی وجود دارند که بزرگان و افراد رده بالا در مواقع رسمی و غیر رسمی در آنجا گرد هم جمع می شوند. شما باید این مکان ها را شناسایی کنید و از آنها بعنوان محل های مهم برای جمع آوری و ذخیره ی اطلاعات، برقراری ارتباط، نقطه ای برای دیده شدن و ایجاد تاثیر استفاده کنید.

خارج از محیط کار، مکان هایی وجود دارد که روسا از آنها استفاده می کنند. شاید باشگاه گلف یا رستوران خاص باشد، هرچه و هر کجا باشد وظفه ی شماست که این مکان ها را بشناسید. البته با شتاب و عجله وارد این مکان ها نشوید. ابتدا آنها را بررسی و جستجو کنید. یعنی به اصطلاح قلمرو را شناسایی نمایید تا از هر چه که قبل از ورود به آن نیاز دارید، مطلع شوید.

آیا این رستور دارای کد خاص، یا سبک ویژه ای است که شما باید بدانید؟ آیا عضو شدن در باشگاه گلف آسان است؟ آیا بدون بررسی هم می توانید به روسا بپیوندید؟ آیا این مکان ها جز جاهایی هستند که شما به طور معمول در آنجاها رفت و آمد می کنید، یا اگر تفاقی وارد آنها شوید برای همه مشخص می شود؟

در این مورد دقت کافی به خرج دهید و بدانید آنها کجا گرد هم می آیند، تا چه حد این امکان ها قابل دسترس اند؟

شاید اصلا تصمیم نداشته باشید به این مکان ها بروید. ولی چنانچه حرفی پیش بیاید، حداقل اطلاع دارید کجا می روند. دانش قدرت است!

شاید در محل کار، نزدیک به دستگاه قهوه یا قسمت فتوکپی راهرویی باشد که پاتوق آنهاست. می توانید کاری کنید که همیشه از آنجا عبور کنید تا نام و چهره ی شما شناخته شود.

روسا در موقعیت های رسمی، برای تنفس یا حتی سیگار کشیدن از جلسه بیرون خواهند آمد. اگر شما حتی اهل سیگار هم نیستید، می توانید با پیوستن به آنها جزئی از آنها شوید. سعی کنید ابتدا در محل حاضر باشید تا بعد برای حضورتان در آنجا، مجبور نباشید دلیلی بتراشید یا عذری بیاورید.

(منبع: قانون موفقیت در بازار کار، ریچارد تمپلر)

ادامه ی مقالات موفقیت در بازار کار را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

یک پاسخ به “باید بدانید کی و کجا رفت و آمد داشته باشید.”

  1. محمدعلی اسماعیلی گفت:

    خیلی عالی بود
    واقعا این موضوع صادقه در این زمینه، همیشه میگن برای موفقیت باید با افراد بالاتر از خودت و موفق باشی تا بتونی شبیه اونا بشی و تو هم موفق بشی
    این مقاله هم بر این گفته تاکیید داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *