ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۴/۱۰
508 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی موبایل

این مفهوم، جدیدترین موج بازاریابی در دنیاست. شما می توانید با مشتریان بالقوه و بالفعل، قبل، بعد و حین بازدید از مرکز خرید در ارتباط باشید. اما این تازه شروع کار است. یک استراتژی بازاریابی موبایل خوب، به شما کمک می کند تا به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنید. از طرفی راه های ارتباطی شما با آنها را در آینده میسر می کند، زیرا مخاطبان باید در شبکه های اجتماعی، وب سایت و اپلیکیشن شما عضو شوند و برخی اطلاعات خودشان را به شما دهند.

بعنوان یک نتیجه، بیش از ۹۰ درصد از پیام های متنی که به دست مخاطبان می رسد، توسط آنها خوانده می شود. این موفقیتی عظیم برای یک بازاریابی است. تصور کنید اگر همه ی پیام های بازاریابی شما این نرخ بازدید را داشته باشد!

چگونه باید از بازاریابی موبایل استفاده کنید؟ ابتدا باید پیشنهادات، رویدادها، تخفیفات و مزایای خاص مرکز خرید را به مخاطبان اعلام کنید. سپس باید پیشنهادات ویژه هر فروشگاه یا مراکز خدماتی مال را به مشتریان پیشنهاد دهید. در نهایت باید درباره هر کدام از پیشنهادات، محصولات، فروشگاه ها و کلیه ی مواردی که پیشنهاد کرده اید، بازخورد مخاطبان را دریافت کنید.

کیتی اندرسون، مدیر بازاریابی شرکت آمریکا گلوبال شاپ، در سال ۲۰۱۴ کارگاهی آموزشی درباره ی “روندهای بازاریابی موبایل” ارائه کرد که در آن آمار و ارقام جدید دنیای بازاریابی موبایل را توضیح داد. او اینطور توضیح می دهد: “اگر به دلیل کمبود زمان نمی توانید وبلاگ و وبسایت خود را به روز نگه دارید، به معنی کنار گذاشتن بازاریابی دیجیتال نیست. به دو دلیل باید بازاریابی در شبکه های اجتماعی اولویت اول شما باشد: یکی اینکه همواره آخرین اخبار و مطالبی که درباره ی شما نوشته و منتشر می شود را شناسایی کرده و در صورت لزوم، آنها را مدیریت و خنثی کنید. دوم اینکه باید مطالب صحیح و مد نظر خود را درباره ی مرکز خرید از طریق حضور فعال در شبکه های اجتماعی پر کاربر منتشر کرده و توسعه دهید. این کار باعث می شود به روندهای موجود در فضای مجازی تا حدودی جهت دهید.

از دیگر راهکارهای مهم در این حوزه، استفاده از گوگل مپ در سایت و حساب کاربری مرکز خرید در شبکه های اجتماعی، می باشد. این کار باعث بهبود رتبه مرکز خرید در جستجوهای گوگل می شود. می توانید گوگل مپ را در وب سایت خود قرار دهید. همچنین مطالبی که در شبکه های اجتماعی منتشر می کنید، دارای موقعیت مکانی روی گوگل مپ باشند تا در جستجوها و روندهای شبکه های اجتماعی، برای مخاطبان نمایش داده شوند.

(منبع: بازاریابی دیجیتال در مراکز خرید و مال ها، شورای بین المللی مراکز خرید)

ادامه ی مقالات بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *