ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۷/۱۹
620 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوا (۲)

آیا می دانید کل پولی که شرکت ما، موسسه ی بازاریابی محتوایی (CMI: Content Marketing Institute)، از ابتدای تاسس در آوریل ۲۰۰۷ تا کنون صرف تبلیغات نموده، چقدر است؟ فقط ۳۹۴۰۰ دلار.

در آن زمان ما بعنوان استارت آپ با سریع ترین رشد در اوهایو و نهمین شرکت رسانه ای خصوصی با سریع ترین رشد توسط مجله ی “اینک INC” در سال ۲۰۱۲ شناخته شدیم. (فقط دو رده پس از فیس بوک) اما در حالی به این ویژگی ها دست یافتیم که اقتصاد به واسطه ی بحران اقتصادی بزرگ بسیار نابه سامان بود؛ و در عین حال، نسبت به رقبای خود از منابع بسیار کمتری استفاده کردیم.

قصد من از طرح این موارد، خودستایی و به رخ کشیدن خود نیست، بلکه معتقدم راه بهتری وجود دارد، راه بهتری به بازار؛ یعنی مدل بازاریابی بسیاری بهتری برای صاحبان کسب و کار و بازاریاب ها، به منظور جذب و نگهداری مشتریان وجود دارد.

عمر تبلیغات تمام نشده است؛ اما بازاریابی محتوایی در زمان حاضر، شرکت ها را به سمتی سوق می دهد که قلب و ذهن مشتریان را تسخیر نمایند.

من در سال ۲۰۰۱ شروع به استفاده از واژه ی بازاریابی محتوایی کردم. یک سال قبل از آن، من کارم را در این صنعت در شرکتی بزرگ در حوزه ی (B2B) به نام پنتون میدیا (Penton Media) در دفتر مرکزی آن، آغاز کردم.

به واسطه ی ۱۳ سال سابقه ی کاری (۷سال در پنتون و ۶ سال در سی ام آی) من این فرصت را داشتم تا با بسیاری از برندهای جهانی در صنایع گوناگون، کار کنم.

مدیران ارشد بازاریابی و صاحبان کسب و کارهای کوچک، معتقدند با مشکلات و چالش های متفاوتی رو به رو هستند؛ اما واقعیت این نیست؛ در واقع آنها درست همانند شرکت ما با مسائل یکسانی رو به رو هستند. می خواهید این راز را بدانید؟ راز این است:

مشتریان به شما، محصولات و خدمات شما، اهمیتی نمی دهند؛ بلکه به خودشان اهمیت می دهند. ما باید در گام اول این واقعیت را بپذیریم که بیشتر ما فکر می کنیم یک چیز هیجان انگیز و متفاوت داریم که به مردم عرضه کنیم؛ در حالی که اینطور نیست!

 اگر اینطور باشد، ما چگونه باید توجه مشتریان را به خودمان جلب کنیم؛ چگونه اعتمادشان را جلب کنیم که در نهایت از ما خرید کنند؛ و برای خریدهای آتی به ما مراجعه کنند؟

چرا حماسه؟

تعاریف زیادی از واژه ی حماسه (Epic) وجود دارد. در سایت دیکشنری، مورد ششم از شش تعریف ارائه شده، حماسه را بعنوان “نسبت های شگفت انگیز و قهرمانانه، یک سفر رزم گونه” تعریف می کند. این تعریفی است که در این سری مقالات می خواهم بر آن تمرکز کنم.

در آمریکای شمالی، از هر ۱۰ شرکت، ۹تای آنها، بازاریابی محتوایی را بکار می گیرند. بازاریابی محتوایی، موضوع جدید و تازه ای نیست؛ اما دارد دچار درهم ریختگی و آشفتگی و شلوغی می شود.

اگر واژه ی “بازاریابی محتوایی” را در گوگل جستجو کنید، بالغ بر ۵۰۰ میلیون نتیجه به شما ارائه می شود. حال در مواجهه با این آشفتگی چه باید کرد؟

ما نیاز داریم تا رویکردی جسورانه به بازاریابی داشته باشیم؛ باید آن را بهتر انجام دهیم. ما باید کمتر بر محصولات خود و بیشتر بر مشتریان تمرکز کنیم. بله، درست متوجه شدید: برای دستیابی به فروش بیشتر، باید محصولات و خدمات خود را کمتر بازاریابی کنید.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *