ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۰۵
416 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوایی :آیا کسی به فرآیند فروش شما اهمیت می دهد؟

ایجاد چرخه ی مشارکت برای محتوای شما به طرز غیر قابل باوری، دشوار است. اکثر کسب و کارهای کوچک هرگز حتی سعی نمی کنند که بر این مشکل غلبه کنند؛ اما این، مهم است… خیلی مهم!

به بیان ساده، چرخه ی مشارکت ترکیبی از فرآیند فروش داخلی و نحوه ی تعریف چرخه ی خرید مشتری است. اگر هدف شما ارائه ی محتوای صحیح در زمان صحیح به دست مشتریان و مشترکان است، باید بدانید که چگونه این دو می توانند به صورت هماهنگ با یکدیگر فعالیت کنند. بدون یک چرخه ی مشارکت تعریف شده، فقط محتوای زیادی تولید کرده اید و امیدوارید که بهترین ها را بدست آورید.

دقیقا مانند زندگی واقعی وقتی که با فردی دیدار می کنید، تعیین این که چه می خواهید بگویید، در واقع ترکیبی از دو چیز است: محتوا (که تابعی از نظر شماست) و بستر (باید زمان و مکان درستی را برای شروع یک گفتگوی درست انتخاب کنید).

روش سنتی تبلیغات، عبارت است از: حفظ نقطه نظر خود و انتشار پیام در یک گروه هدف محصول یا خدمت شما. از نقطه نظر تئوری، اگر پیام خود را با صدای به اندازه کافی بلند بیان کنید؛ و به مدت طولانی آن را برای افراد مخاطب حفظ کنید؛ در نهایت به برخی از افراد جمعیت هدف خود دست خواهید یافت.

اما امروزه فرآیند خرید، تغییر کرده است. امروزه مشتری ها نحوه ی مشارکت خود را با شما کنترل می کنند؛ کنترل این را که چه وقت و به چه صورت پیام شما را دریافت کنند، در دست دارند.

برقراری یک مکالمه ی مرتبط با آنها از نخستین زمانی که یکدیگر را ملاقات می کنید، به شما بستگی دارد. اما واقعیت این است که نمی توانید خود را برای برقراری هر نوع مکالمه ای درباره ی محصول یا خدمت خود در هر زمانی آماده کنید. مهم نیست که سازمان شما چه تعداد منبع در اختیار دارد؛ تقریبا آماده شدن برای هر سناریویی که در آن با یک مشتری یا مشتری بالقوه گفتگو خواهید کرد، غیر ممکن است.

علاوه بر این، وقتی مشتری ها در هر لحظه ای به اطلاعات دسترسی دارند، فرآیند خرید مشتری می تواند بی نظم و غیر خطی Nonlinear باشد. در گذشته، وقتی که منابع کمی برای کسب اطلاعات در خصوص خرید موجود بود، یک شرکت با مقداری قطعیت می توانست نحوه ی کسب اطلاعات درباره ی نیاز به یک محصول را به وسیله ی مشتری پیش بینی کند. این به آن شرکت یا کارخانه امکان می داد تا کنترل زیادی بر نحوه ی بازاریابی محصولات خود داشته باشد.

به شکل تاریخی، بازاریاب ها نوعی فرآیند یا قیف فروش تشکیل می دادند؛ بنابراین می توانیم به این آشفتگی نظم بخشیده و از زبان واحدی در کسب و کار خود برای انواع فرصت های فروش استفاده کنیم. بسته به نوع کسب و کار خود می توانید مشتریان خود را به صورت “بازدید کننده Visitor”، “مشتری بالقوه leads”، “مشتریان احتمالی Prospects”، یا “خواننده readers” و در نهایت “مشتری” یا “عضو” تعریف کنید.

اگر سازمان شما شبیه سازمان های دیگر است، حتی اگر فاقد فرآیند فروش رسمی باشید، تا حد معینی باید سعی کنید پیام مرتبط با مشتری را در طول فرآیند به فروش برسانید. بعنوان مثال، اگر محصولاتی را به صورت آنلاین می فروشید، ممکن است همواره بعد از اینکه کاربران محصولاتی را در سبد خرید خود قرار دادند، بخواهید سعی کنید که محصولات بیشتری را به آنها بفروشید.

امروزه شرکت ها تلاش می کنند تا نه تنها یک مشتری به دست بیاورند؛ بلکه تلاش می کنند تا مشترکانی جذب کنند که عملا می خواهند در محتوای شرکت ها مشارکت کنند. در حالیکه ترسیم نقشه ی داخلی محتوای شما در فرآیند فروش برای شما مهم است، باید به یاد داشته باشید که در هر صورت “تجربه ی سبد خرید”، با هدف ایجاد یک قیف فروش مشتری پرور سنتی یا تبدیل مشتریان به مبلغانی که دوست دارند درباره ی شرکت شما صحبت کنند، است.

خریداران شما کوچک ترین اهمیتی به فرآیند فروش شما نمی دهند. قیف فروش به هیچ وجه، مشمول نکات تصمیم گیری هیجانی و واقع گرایانه ای که خریدارها در طول فرآیند خریدشان تجربه می کنند، نمی شود؛ و در واقع، هدف یا دعوت به فعالیت ممکن است به هیچ وجه، به خرید مشتریان منجر نشود؛ در عوض، می تواند باعث شود که آنها مشتری جدیدی را به شما معرفی کنند یا داستان خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *