ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۱۱
336 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

اپلیکیشن ها و تغییرات آنی

سود کلان در برنامه های کاربردی که شرکت ها برای مشتریان خود به طور اختصاصی می سازند نیست، ولی این کار تریلیونها دلار درآمد روانه ی این شرکتها خواهد کرد. بیشترین سود از برنامه های کاربردی عمومی به دست می آید برنامه هایی که به شما کمک می کنند تاکسی بگیرید، رستوران پیدا کنید، سالن رقص پیدا کنید، نظر مشتریان قبلی یک دندان پزشک را بررسی کنید، به هتل ها امتیاز بدهید، برای ایجاد رابطه کسی را تور کنید، و دهها میلیون کار دیگر که الان حضور ذهن ندارم برنامه ی کاربردی یو.اس. ایرویز گیت پرواز و زمان آن را به اطلاع شما می رساند.

این برنامه میزان تأخیر پرواز را به شما خبر می دهد. برنامه ی کاربردی پیتزا ویتو امکان سفارش پپرونی نرمال با پنیر اضافه را به شما میدهد، ولی چون این برنامه توسط مشتریان واقعی گردآوری می شود، به شما می گوید آیا کارکنان این رستوران پس از دستشویی، دستان شان را می شویند یا نه.

وال مارت در حال آزمایش برنامه ی پرداخت خودکار مبتنی بر آیفون است که به شما اجازه میدهد تا خریدتان را اسکن کرده و بدون اینکه مجبور باشید در صف صندوق پرداخت بمانید، هزینه را پرداخت کنید (برای خوانندگان جوان تر: «پول نقد» نوعی پول کاغذی و نیز فلزی بود که افراد برای خرید کالا و خدمات از آن استفاده می کردند). این برنامه را در اصل اولین بار اپل عرضه کرد که در حال حاضر از آن در بسیاری از فروشگاههای خودش استفاده می کند.

مشتریان نگاهی به وسایل جانبی عرضه شده روی صفحه ی نمایش می اندازند، سپس اسکن می کنند و هزینه ی کالایی را که از طریق برنامه انتخاب کردند پرداخت می کنند. افراد می توانند بدون تعامل با فروشنده، وارد فروشگاه شوند، خرید کنند و از آن خارج شوند. واقعا مسأله ی جالب توجهی است بیشتر این تغییرات بزرگ به دلیل ظهور تلفن های هوشمند رخ می دهند. پس تکلیف دیگر وسایل هوشمند بالقوه چه می شود؟

به طور مثال، به تازگی مدل یکی از سرویس های بهداشتی منزلم را تغییر دادم و توالتی نصب کردم که وقتی به سمتش می روید، باز می شود و موسیقی پخش می کند، سیفون را به طور خودکار می کشد و پس از استفاده، درش بسته می شود (بدیهی است که طراح آن یک خانم بوده است!) و آب پاش توکار، خشک کن، چراغ و رادیو نیز دارد. کنترل چراغ، رادیو، دمای آب و زاویه ی پاشش و فشار آب از طریق ریموت کنترل الکترونیکی به دست شماست. کارخانه ی سازنده، آن را یک توالت هوشمند نمیداند، ولی قطعا به نظر من یک توالت هوشمند است.

چقدر طول می کشد تا یخچال های هوشمندی وارد بازار شوند که وقتی به سه قوطی آخر نوشابه ای که در یخچال دارید می رسید متوجه میشود و مجدد به صورت خودکار بسته ی ۱۲تایی همان نوشابه را سفارش میدهد؟ افرادی که این فرایند را با فناوری، کنترل موجودی، پرداختها و تحویل تسهیل می کنند ثروتمند خواهند شد. دیگر وسایل هوشمند مانند فرهای هوشمند، ماشین لباسشویی و خشک کن هوشمند و سایر ابزارهای الکترونیکی هوشمند را تصور کنید.
بازیسازی هم اکنون به شکل گسترده ای در حال افزایش است. امپایر اونیو به شبکه ی اجتماعی ویژگی بازی گونه داده و هواداران پروپا قرصی مانند من دنبالش می کنند. حتی برخی سایت های آنلاین همسریابی به این سمت رفته اند. ظاهرا مردم از تعامل اجتماعی، رقابت و ویژگیهای سرگرمی سایت ها و برنامه های کاربردی که این امکان را در اختیارشان قرار میدهند استقبال می کنند. این قضیه به کجا ختم می شود؟ هیچ کس نمی داند و هر کسی هم که چنین ادعایی کند دروغگوست.

منبع: احتیاط در ریسک کردن است (رندی کیج)

سری مقالات احتیاط در ریسک کردن است را دنبال کنید.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *