ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۵/۲۱
485 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اوقات بیشتری را با کارمندان ارشد سپری کنید

تفاوتی نمی کند که شما در چه رده و سطحی مشغول هستید، می توانید زمان بیشتری را با کارمندان ارشد سپری کنید. اگر رفتار درستی داشته باشید، آنها متوجه نخواهند شد. ولی در صورتیکه توجه بقیه را به خود جلب کنید؛ فردی مزاحم، جاسوس، فضول و یک مهمان ناخوانده تلقی خواهید شد.

دوران کودکی را به یاد بیاورید که چنانچه ساکت و آرام می بودید، می توانستید در مهمانی های بزرگتر ها شرکت کنید و آنها فراموش می کردند که شما آنجا هستید. ولی اگر شلوغ می کردید، باید به جایی که تعلق داشتید می رفتید، یعنی به رختخواب. درست مانند زمان حال و زیر دست بودن می توانید در اطراف باشید و بیاموزید، اما نشان ندهید وگرنه شما را به عقب باز می گردانند.

وقتی در اداره یک کارمند جزء بودم، متوجه شدم گروه کارمندان ارشد، بعد از جلسات به کناری می رفتند و به صحبت های خود می پرداختند. کارمندن جزء سریع از اطراف آنها پراکنده می شدند تا صحبت های شان ادامه پیدا کند. فهمیدم، اگر همان اطراف پرسه بزنم، خود را به کارهایی مانند تمیز و مرتب کردن میزها، خالی کردن زیرسیگاری ها و ساکت ماندن مشغول کنم. فرصت خوبی برای شنیدن دارم و حتی در مواقعی هم به صورت اتفاقی مورد مشورت قرار می گرفتم.

“اوه ریچارد، شما عضوی از اعضای ارسال فاکتور هستید، نظرتان چیست؟” این فرصت مناسبی برای درخشش من بود. البته نتوانستم به خوبی از آن استفاده ببرم و به لکنت افتادم. ولی دفعات بعد، بهتر بودم و خوب پاسخ می دادم.

اوقاتی هم پیش می آمد که در مقابل پرسشی، معقول و سنجیده و خاطر جمع عمل می کردم. عجیب این که خیلی زود، پله های ترقی و ترفیع را طی کردم و این درست زمانی بود که روند ترفیع دیگر اعضا بسیار ثابت بود.

گاهی اوقات، در موقعیت های اجتماعی یا هنگام صرف نهار رئیسی را می بینید که در تنهایی نشسته است. بیشتر کارمندان جرات نخواهند داشت به سراغ او بروند و باب گفتگو را باز کنند. اما شما اینگونه نباشید، بروید و کمی صحبت کنید. تعجب خواهید کرد که گاهی رؤسا آنقدر مشتاق هستند تا کارمندی با آنها صحبت کند.

آنها از یک هم صحبتی شادمان می شوند، البته تا وقتی که شما حرفی از افزایش حقوق یا تعطیلات به میان نیاورید. ولی پرسش از تجربه های آنها مفید خواهد بود. سپس درخواهید یافت که چه نکات سودمندی را بدست می آورید، علاوه بر اینکه برای قانون بعدی هم آماده خواهید شد.

(منبع: قانون موفقیت در بازار کار، ریچارد تمپلر)

ادامه مقالات موفقیت در بازار کار را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *