ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۱۱/۳۰
2,134 بازدید
۳ دیدگاه
اشتراک گذاری

پیش از این در گزارشی دربارۀ الوپیک صحبت کردیم. موتور، وسیله‌ی نقلیه‌ای که در کلان‌شهرها سرعت جابجایی را بیشتر می‌کند و تا حدی فرار از ترافیک را برای کاربران راحت می‌کند. در دنیایی که همه چیز به سمت خدمات آنلاین و غیرحضوری پیش می‌رود درخواست پیک آنلاین نیز بازار خود را پیدا کرده. افراد سریع‌ترین، مطمئن‌ترین و راحت‌ترین راه را برای رفع احتیاجات خود انتخاب می‌کنند.

بیست و سومین قسمت از برنامه اینترنتی ایده‌پردازان به مصاحبه با مهدی نایبی و مهرشاد پزشک مؤسسین الوپیک اختصاص دارد. در این گزارش سایر اعضای تیم نیز معرفی می‌شوند. مهدی نایبی از داستان زندگی خود می‌گوید و مهرشاد پزشک در گفته‌های خود اشاره به تیم دارد. او می‌گوید مهم‌ترین نکته برای شروع استارت‌آپ ایده نیست بلکه یک تیم خوب است. هر ایده‌ای توسط یک تیم خوب پیاده‌سازی می‌شود. تیم فنی که مهرشاد پزشک پیش از شکل‌گیری الوپیک تشکیل داده بود در سرعت رشد این مجموعه تأثیر فوق‌العاده‌ای داشته است.

نوید نماینده(مدیر اجرایی الوپیک) که قبلاً روزنامه‌نگار بوده است از تجربه‌ی شیرین و هیجان‌انگیز خود با الوپیک می‌گوید. آرش سروری در این گفتگو سعی کرده تا با همه‌ی عوامل این مجموعه گفتگوی کوتاهی داشته باشد. بخش مهمی از زمان و انرژی این مجموعه به کلاس‌های آموزشی ویژه سفیران اختصاص دارد.

 الوپیک معتقد است که به مرور فرهنگ پیک موتوری در ایران را تغییر خواهد داد. در این راستا آموزش‌ها و خدمات رفاهی گوناگونی برای سفیران خود در نظر گرفته است. امید توشه(مدیر بازاریابی)، عطیه باقری شمس(سرپرست بخش پشتیبانی)، محمد طالبی(مدیر بخش رفاه)، مهران ابراهیمی(مدیر هنری بخش دیزاین)، سالار امینی(مدیر خلاقیت بخش دیزاین)، نیره بهتری(مدیر روابط عمومی)، مونا شیشه‌گران(مدیر بخش ثبت‌نام)، جواد بهتری(مدیر بخش استخدام) و … برخی از افرادی هستند که در این گزارش حضور خواهند داشت.

اگر از خدمات الوپیک استفاده کردید پیشنهادات و انتقادات خود را زیر همین پست برای ما بنویسید. ویدئوی کامل را در آپارات ببینید.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

3 پاسخ به “الوپیک ، اولین پیک موتوری آنلاین ایرانی”

  1. مهمان گفت:

    سلام
    سرویس دهیشون خیلی خوبه . اما شهر های کمی رو پوشش میدن، امیدوارم که به همه ایران برسند.
    ممنون از سایت خوبتون

  2. مهمان گفت:

    سلام
    ما سایت فروش اینترنتی ماهی و میگو در بندرعباس هستیم بخواهیم توی تهران سفارشات مشتریان را جابجا کنه چطوریه؟

  3. Shahram گفت:

    سلام از مدیریت الوپیک شاکیم چون از بیکاری مردم سو استفاده کرده و فقط به منافع خودش اهمیت میدهد و اصلا به موتور سواران اهمیت نمیدهد با آرزوی روزی که هیچکس مجبور به همکاری با همچین سازمانهایی نباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *