ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۰۸
859 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

اثر مرکب : ارتباط ها؛ چه کسانی روی شما اثر می گذارند؟

پرندگان هم نوع با هم پرواز می کنند؛ همان ضرب المثل معروف کبوتر با کبوتر، باز با باز. آدم هایی که از روی عادت با آنها در ارتباط هستید، “گروه مرجع” شما نامیده می شوند. این گروه ، در حدود ۹۵ درصد از موفقیت یا شکست تان را در زندگی تعیین می کند.

بیشتر وقت تان را با چه کسانی می گذرانید؟ چه آدم هایی را بیشتر تحسین می کنید؟ آیا این دو گروه دقیقا یکسان هستند؟ اگر نه، چرا؟

جیم ران به من یاد داد که ما به میانگین پنج آدمی تبدیل می شویم که بیشتر وقت مان را با آنها سپری می کنیم. ران می گوید ما می توانیم با بررسی آدم های اطراف مان، کیفیت سلامتی، نگرش و درآمدمان را بگوییم. آدم هایی که وقت مان را با آنها می گذرانیم، تعیین می کنند که کدام گفتگوها توجه مان را جلب کنند و مرتب در معرض کدام نگرش ها و عقیده ها باشیم.

در نهایت شروع می کنیم به خوردن چیزی که آنها می خورند، مثل آنها صحبت می کنیم، مثل آنها فکر می کنیم، چیزی را که آنها مطالعه می کنند مطالعه می کنیم، همان برنامه ای را می بینیم که آنها می بینند، مثل آنها با مردم رفتار می کنیم و حتی مثل آنها لباس می پوشیم. جالب اینجاست که در اغلب موارد، از شباهت های بین خودمان و آن پنج نفر آگاه نیستیم.

چرا آگاه نیستیم؟ چون ارتباط های تان شما را به زور در مسیری هل نمی دهند، آنها شما را به تدریج و آهسته و در طول زمان عوض می کنند؛ درست مثل وقتی که سوار بر یک تیوب روی آب شناور هستید و احساس می کنید در جای ثابتی شناورید، تا وقتی به خودتان می آیید و می فهمید که جریان آرام آب شما را نیم مایل از ساحل دور کرده است.

به آن دوستان تان فکر کنید که قبل از شام، پیش غذاهای چرب و نوشابه سفارش می دهند و این کار، رویه ی همیشگی آنهاست یا آن دوستانی که غذای سالم سفارش می دهند و در مورد کتاب های الهام بخشی که مطالعه می کنند و بلندپروازی های شان در کسب و کار صحبت می کنند.

شما در هر دسته قرار بگیرید خودتان را با آن دسته وفق می دهید و همان کارهای آنها را انجام می دهید. نفود و تاثیری که دوستان روی شما دارند، جزئی و ظریف است و می تواند مثبت یا منفی باشد؛ ولی در هر صورت، تاثیر آن فوق العاده قوی است. شما نمی توانید وقت تان را با آدم های منفی بگذرانید و انتظار داشته باشید که زندگی مثبتی داشته باشید.

بنابراین، میانگین درآمد، سلامتی یا نگرش های پنج نفری که بیشتر وقت تان را با آنها سپری می کنید، چیست؟ آیا جواب این سوال شما را می ترساند؟ اگر این طور است، بهترین راه برای افزایش پتانسیل تان در هر ویژگی مورد نظرتان، سپری کردن بیشتر وقت تان با آدم هایی ست که همین حالا آن ویژگی ها و صفات را دارند. آن موقع است که می بینید قدرت تاثیرات، جای اینکه علیه تان عمل کند، در خدمت تان عمل می کند.

حالا وقت ارزیابی و اولویت بندی دوباره ی آدم هایی ست که وقت تان را با آنها سپری می کنید. این روابط می توانند پرورش تان دهند، مشتاق چیزی کنند یا به دردسر بیندازندتان. حالا که با دقت، بررسی اشخاص را شروع کرده اید که وقت تان را با آنها می گذرانید، بیایید کمی عمیق تر به موضوع نگاه کنیم.

همانطور که جیم ران به من یاد داد، ارزیابی و طبقه بندی ارتباط های تان به سه دسته، بسیار قدرتمند خواهد بود: قطع کردن روابط، محدود کردن روابط و توسعه ی روابط.

در مقالات بعد هر یک از آنها را به تفصیل بیان می کنیم…

منبع: (اثر مرکب آغاز جهشی در زندگی، موفقیت و درآمد شما، دارن هاردی)

ادامه مقالات اثر مرکب را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *