ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۲۵
444 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

کارمندان بدقلق : برقراری ارتباط برای جلوگیری از رفتار بدقلق

مقاله ی “مدیریت منفی نگری” با بررسی یکی از ابعاد بسیار حیاتی برقراری ارتباط در خصوص رفتار بدقلق مطرح می کند: با درک شیوه های تعارض آمیز بین همکاران (که منجر به بحث ها و تنش های بین فردی مخرب شوند) می توان به بهبود کار تیمی کمک کرد.

رابرت برامسون پنج سبک از این نوع تفکر را شناسایی کرده است، که مثال پنج نوع متفاوت از افراد است: سنتنزگراها Synthesists از تمایل برای درک انگیزه می گیرند؛ آرمان گراها Idealists در صددند تا بین عقاید متفاوت آشتی برقرار کنند؛ عمل گراها Pragmatists اقدام ملموس را بر تحلیل و نظریه پرداری ترجیح می دهند؛ تحلیل گراها بر فرآیندهای عقلانی حل مساله تاکید دارند و واقع گراها نیاز چندانی برای سنتز، تحلیل، یا مصالحه نمی بینند، زیرا عقیده دارند حقایق به سهولت بر همه آشکار می شود.

به منظور بهره بردن از “تعامل اخلاق”، که وقتی افراد با سبک های فکری مختلف با یکدیگر کار می کنند بوجود می آید، می بایست نسبت به آمیزه های سبک ها که می تواند بیشتر وقت ها “حالت انفجاری” پیدا کنند، هوشیار باشید. مثلا، سنتزگراها در اغلب موارد بحث کنندگانی بی پیرایه هستند که دوست دارند در مورد یک نکته به فکر یا بحث مشغول شوند.

وقتی سنتزگراها با عمل گراها، که دغدغه ی اصلی آنها “پیشرفت داشتن در کار” است، در کنار هم قرار می گیرند، جر و بحث ها شروع می شود. اگر دیدید که در تیم شما چنین تنش هایی بوجود آمده است. این جر و بحث ها را در جهت اهداف شرکت هدایت کنید و به بازیگران دیگر اجازه ندهید حملات فردی را آغاز کنند.

در مقاله ی “فهرستی برای انجام مکالمه ی تأدیبی”، ادوارد پریویت برای بهره جستن از برقراری ارتباط به منظور جلوگیری از بروز رفتار بدقلق از همان وهله ی اول، رهنمودهایی را ارائه می کند. مثلا می توانید از طریق ارائه ی بازخورد مثبت و سازنده، به محض اینکه نشانه ای از افت عملکرد در کارمند مشاهده کردید، او را آگاه کنید.

اگر رفتاری بدقلق پدید می آید وی توصیه می کند، زمانی که عصبانی هستید اقدام نکنید. به جای آن صبر کنید تا آرام شوید. به طور خصوصی سرزنش کنید و از فرد بخواهید عللی را که در پس رفتار بدقلق او وجود دارد، توضیح دهد. اگر آن رفتار ادامه داشت، از یک پروتکل استاندارد که شامل تذکرات شفاهی و بعد کتبی، مرخصی با حقوق، اولتیماتوم، و بعنوان آخرین راه چاره، پایان اشتغال است، استفاده کنید.

مجموعه ی مهارت های ارتباطی شما، برای مواجهه با رفتار بدقلق شامل مربیگری، استفاده از گفتگوهای فرد به فرد برای کمک به دیگران در رسیدن به تغییرات مطلوب و مستمر در رفتار، می باشد. نیک مورگان، نویسنده ی امور مدیریتی در مقاله ای، از حوزه ی مربیگری مدیران استفاده می کند تا موثرترین تکنیک های برقراری ارتباط برای دست و پنجه نرم کردن با رفتارهای دردسرساز مورد تاکید قرار دهد.

یکی از این تکنیک ها ارائه ی دیگاهی قانع کننده به فردی است که رفتار نامطلوبی را از خود بروز می دهد. مثلا کارمندی را تصور کنید که به طور مستمر مبادرت به ارائه ی طرح ها و پیشنهادهایی می کند که با شلختگی نوشته شده اند. در این مورد، به جای گفتن به آن فرد برای نوشتن دوباره ی پیشنهاد یا طرح، “توضیح دهید که این سند برای شرکت چقدر اهمیت دارد و بعد، به او بگویید که برود و آن را دوباره انجام دهد.”

مورگان به مدیران توصیه می کند تا “متعهد به گفتن واقعیت باشند. این برای داشتن گفت و گویی موثر در خصوص تغییر، یک پیش شرط است.” گفتن حقیقت به استفاده از واژگان مناسب، یعنی پرهیز از ظاهرسازی، اصطلاحات خاص، سرهم کردن و دیگر شیوه هایی بستگی دارد که با آنها در مواقعی، ظاهر چیزهای سختی را که لازم است بگوییم تا فضای مناسبی برای تغییر ایجاد شود، فریبنده سازیم.

مورگان اشاره می کند، وقتی این توصیه ها را در پیش بگیرید “برای دیگران جاذبه ی بیشتری خواهید داشت، زیرا آنها درمی یابند که می شود به شما اعتماد کرد.”

همچنین، می توانید به مواقعی اشاره کنید که فرد در گذشته موفق بوده است و توضیح دهید چطور “خصوصیاتی که به آن موفقیت ها منتهی می شدند را می توان در حوزه هایی بکار گرفت که نیازمند بهسازی هستند.” سپس در خصوص یک برنامه ی کاری به توافق برسید، از آن کارمند دعوت کنید تا مراحلی را پیشنهاد کند که می تواند آنها را برای بررسی مسائل شناسایی شده طی کند. در نهایت، کار را با تعیین تاریخ و ساعتی برای دیدار مجدد به منظور بررسی رسمی پیشرفت مرتبط با برنامه ی کار پیگیری کنید.

(منبع: چگونه با کارمندان بد قلق رفتار کنیم، آر.برایتون باون و همکاران)

ادامه ی مقالات “کارمند بدقلق” را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *