ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۵/۱۱
621 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

شناسایی حالاتی از چهره که پیام گفتاری را تقویت می کند

مانند همه ی حرکات و حالات دیگر ، هر آنچه صورتتان نشان می دهد باورپذیرتر از گفته های شماست. وقتی شخصی را که با او به شما خوش می گذرد می بینید ، ابروهایتان بالا می رود. هنگام خواندن کارنامه ی فرزندتان ممکن است اخم کنید. وقتی شخص مورد علاقه تان به شما نزدیک می شود لبخند می زنید و به این صورت حالات چهره تان با پیام گفتاری شما هماهنگ است.

اگر به عروستان بگویید که چقدر از دیدنش خوشحالید و حالات چهره تان طوری است که انگار لیمو خورده اید یا در آب سرد یخ زده اید ، اگر او خود را عقب کشید تعجب نکنید.

حرکات باز صورت که در آن ها چشم ها مشتاق و دهان ها بی حرکت و سر کمی با علاقه کج شده است حرکاتی پذیرا و اطمینان بخش اند. حرکات چهره در ترکیب با زبان مثبت و صدای تنظیم شده ، پیام گفتاری را تقویت می کنند. اگر در حال صحبت کردن یا گوش دادن اید و می خواهید نشان دهید که طرف مقابل را می پذیرید و آماده اید تا به او فرصتی بدهید ، اطمینان حاصل کنید که حالات چهره تان گشاده است و با گفتارتان مطابقت دارد. حرکات متناقض ، پیام های در همی را منتقل می کند.

برای آنکه صدایتان را به درستی تنظیم کنید تا شما را در بهترین حالتتان نشان دهد ، از نفس کشیدن درست شروع کنید. درست مانند نوزادان از شکم نفس بکشید. بعد از اینکه این تکنیک را خوب یاد گرفتید و اجرا کردید ، برای بهبود و منعطف تر شدن تارهای صوتی تان شروع به زمزمه کنید. صدای نرم و تنظیم شده طنین انداز می شود و از بنیادی محکم نشات می گیرد.

پیام چهره ها

مایلز در لندن و نامزدش لارا در منچستر زندگی می کنند. وقتی لارا به دیدن مایلز میرود به دلیل فاصله ی زیاد بین دو شهر چند روز در خانه ی مایلز با مادرش تینا زندگی می کند ، می ماند. از نظر تینا ، لارا دختری دوست داشتنی است و او را بخاطر توجهی که به مایلز نشان می دهد تحسین می کند. اعتماد به نفس مایلز از زمان آشنایی اش با لارا بیشتر شده و تینا می داند که لارا نقش موثری در این باره داشته است. با این همه ، تینا وابستگی شدید لارا را به مایلز و این قضیه را که لارا هنگام سر زدن به آنها برای گفت و گو پیش قدم نمی شود نمی پسندد. همیشه تینا آغازگر مکالمه است و هنگام آماده کردن میز شام از لارا کمک می گیرد. صدای لارا کمی خش دارد و این باعث آزار او می شود. لارا به مایلز گفت که احساس می کند مادرش او را دوست ندارد. اگرچه تینا بعضی از خصوصیات او را دوست داشت اما برخی از آنها را نیز نمی پسندید. تینا تصور می کرد که در برخورد با لارا گشاده رو است. آنچه او تشخیص نمی داد این بود که حالت چهره اش آن قدر که تصور می کرد باز و پذیرا نبود و لارا با دیدن آن واکنش نشان می داد.

به دلیل تاثیرات قوی غیر کلامی ، حرکاتی را انتخاب کنید که نشان دهنده ی پیامی است که می خواهید منتقل کنید.

(منبع: زبان بدن به زبان آدمیزاد، الیزابت کونکه)

ادامه ی مقالات زبان بدن را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *