IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو تبلیغات تبلیغات کلیکی تواضع تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارهای اینترنتی کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی
اقیانوس-آبی

چرا اهمیت اقیانوس آبی رو به افزایش است

چرا اهمیت استراتژی اقیانوس آبی رو به افزایش است؟

هنگامی که برای اولین بار استراتژی اقیانوس آبی در سال ۲۰۰۵ منتشر شد، عوامل متعددی وجود داشت که اهمیت بیش از پیش خلق اقیانوسهای آبی را آشکار می کرد. در صدر لیست این واقعیت قرار داشت که رقابت در صنایع موجود شدیدتر می شد و فشار روی هزینه ها و سود رو به افزایش بود. این نیروها از بین نرفته اند بلکه، شدیدتر هم شده اند. اما در پس اینها، در طول ده سال گذشته یعنی از زمانی که ویرایش نخستین کتاب در این باره منتشر شد، چندین گرایش جدید در سطح جهانی با چنان سرعتی ظاهر شده اند که کمتر کسی حتی تصورش را می کرد. به باور ما، این روندها به خلق اقیانوس آبی اهمیت بیشتری داده اند و در آینده آن را به فعالیتی مهم در فرایند استراتژیک تبدیل می کنند.

نیاز فزاینده به راه حل های جدید و خلاق

با نگاهی کلی به طیف صنایعی که اساسا شخصیت ما را می سازند فهرستی به صورت زیر به دست می آید: نظام بهداشت، آموزش پایه تا پایان دبیرستان، دانشگاه ها، خدمات مالی، انرژی، محیط زیست و دولت. در تمام این صنایع تقاضا زیاد است اما نقدینگی و بودجه ها پایین است. در طول ده سال اخیر، هر یک از این صنایع به صورتی جدی برای قبول تکالیفی جدید فرا خوانده شده اند. به سختی می توان دوره ای را در تاریخ به یاد آورد که در آن استراتژی هایی را که دست اندکاران طیف وسیعی از صنایع و بخشها به کار گرفته اند تا این حد نیازمند بازنگری اساسی بوده باشد. برای حضور معنیدار، تمام این بازیگران به صورت فزایندهای فرا خوانده شده اند تا استراتژی های خود در کسب ارزش نوآورانه با هزینه ای پایین تر را بازنگری کنند.

سری مقالات استراتژی اقیانوس آبی را دنبال کنید

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar