ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۷/۱۰
741 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

در ادامه مقاله پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او مطلب زیر را دنبال کنید

۳_ شغل دوم یا شغل موازی داشته باشید.

دراکر حامی و مدافعِ داشتن شغل دوم در زمینه هایی مثل تدریس، نوشتن یا کار کردن در سازمانهای غیرانتفاعی است. او افراد را تشویق می کند تا کارهایی مشابه کار اصلی خود را در یک محیط متفاوت توسعه دهند. برای مثال، یک وکیل می تواند از یک شرکت حقوقی سنتی به سراغ یک شرکت حقوقی غیردولتی برود.
ضمن این که همچنان در شغل اصلی خود هستید، به احتمال داشتن شغل دوم یا شغلی موازی با شغل اصلی خود فکر کنید. ببینید که چقدر این احتمالات، با ارزشها، تجربیات و تحصیلات شما جور در می آیند و برای پشتیبانی از چنین تغییراتی به چه روشها و تغییر جهت هایی در زندگی خود نیاز دارید.

۴- خود را درگیر کار با تیم تان کنید
وقتی می خواهید تیمی برای خودتان تشکیل دهید، بهترین استعدادها را انتخاب کنید. افراد با استعداد از ضروریات هر سازمان موفقی هستند. دست به کار شوید و اعضای جدید تیم را انتخاب و استخدام نمایید.

۵- نقاط قوت منحصر به فرد خود را شناسایی و توسعه دهید
مفهوم “شایستگی های اصلی” ممکن است برای سازمانها ساخته شده باشد، اما برای افراد هم کاربرد دارد. دراکر می گوید با توجه به تجربه ای که دارد، تعداد کمی از افراد قادر به بیان نقاط قوت خود هستند. ببینید در انجام چه کارهایی منحصر به فرد هستید، و در کار و خارج از کار در چه زمینه هایی میتوانید بهتر عمل کنید و نقش داشته باشید. روی نقاط قوت خود (یا شایستگی های اصلی خود) تمرکز کنید و روش های جدیدی برای گرامی داشتن و بهره بردن از آنها بیابید.

۶- سخاوت خود را به کار بگیرید
به باور دراکر، لازمه هر زندگی، نشان دادن حس سخاوت و بخشش است. به اشتراک گذاشتن زمان و استعدادهایتان در زمینه هایی همچون فعالیتهای داوطلبانه، کارآفرینی اجتماعی و راهنمایی کردن، فرصتهایی را برای کمک کردن به دیگران فراهم می سازد. این کارها مزایای شخصی هم دارد از گسترش دایره دوستان و همکارانتان گرفته تا عمیقتر شدن تجربه زندگی. به هر آنچه که خارج از محل کارتان رخ می دهد، فکر کنید؛ سپس به راههایی فکر کنید که میتوانید سخاوت خود را در آنها به نمایش بگذارید.

۷- توسعه اختلاف ها به جای توافقها
تا وقتی اختلاف نظر وجود دارد، تصمیم گیری نکنید. اختلافات، گزینه ها و راه های گریزی را پیش پای ما می گذارند، باعث تحریک تخیل می شوند و کمک می کنند تا از تصورات از پیش پنداشته بگریزیم. به راههای جایگزین توجه کنید. بدانید چرا افراد اختلاف نظر دارند. از هر دو طرف مسائل سر در بیاورید.

ادامه ی سری مقالات پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او را دنبال کنید

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *