IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark Google Ads pwconf startupgrind video marketing اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها استارتاپ گرایند استخدام استراتژی های اثر بخش تبلیغات استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک تواضع توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی جذب مشتری جعل خبر جلسات کاری حفظ تمرکز کارمندان خرده فروشی خلاقیت دروغ رسانه ای دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین روان‌شناسی مدیریت ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی لوگو طراحی گرافیک فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
سوددهی

پذیرفتن مسئولیت محدودیت های زمانی در مبحث سوددهی

پذیرفتن مسئولیت محدودیت های زمانی در مبحث سوددهی

اگر به تمام نقاط جهان سفر کنید، خواهید دید مهم ترین روشی که به وسیله ی آن هر شخصی می تواند مدیریت را ارزیابی کند، توانایی مدیریت برای سوددهی شرکت است. حتی اگر شما بعنوان مدیر یک مزرعه یا بخش صنعتی در روسیه باشید، افرادی که مافوق شما هستند شما را با معیار سودی که بدست می آوردید می سنجند.

با این وجود سود را با یک عبارت سرمایه داری توضیح نمی دهند، بلکه آن را یک شاخص بازده اقتصادی می نامند و آن همان میزان پول مازادی است که بعد از تمام هزینه ها باقی می ماند. به عبارت ساده تر آنها هنوز یک مدیر را بسته به توانایی سوددهی که دارد، مورد ارزیابی قرار می دهند.

از  طرفی دیگر در بُعد زمانی مفهوم سوددهی، مدیرانی که به سرعت در می یابند فعالیت های شان منجر به سوددهی یا زیان شده است، بسیار اندک هستند؛ با این حال این باعث نمی شود که ما بعد از یک مدت مناسب و معین از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنیم.

در کار تجارت، سرمایه گذاری همیشه باید با در نظر گرفتن عامل زمان انجام شود. اگر یک سرمایه گذاری بعد از مدت معینی نتیجه نداد، شما ضرر کرده اید. پس سعی کنید از اشتباه های خود درس بگیرید و راه دیگری را برگزینید.

من با مدیرانی برخورد داشته ام که نمی توانستند محدودیت زمانی که برای آنها گذاشته شده بود را بپذیرند. بنابراین مسئولیت ایجاد سود در شرکت را نادیده می گیرند. آنچه که آنها نمی بینند این است: “اگر از مرز بگذرند و تفنگ های دشمن را تمیز و پر کنند، نمی توانند کاری بیش از خدمت به دشمنان خود انجام دهند.”

تعجبی نیست، افرادی که به سرعت وابستگی خود را به سود، نادیده می گیرند، اغلب در می یابند که به تدریج با سخت تر شدن اوضاع، بودجه های شان کاهش می یابد. شما در موقعیت های دیگر، مدیری را می بینید که چون نتوانسته همکاران خود را در چهارچوب کمک به سازمان به سوی سود رسانی حفظ کند، در بدترین شرایط ممکن مجبور به کاهش بودجه های شرکت می شود.

در چنین شرایطی، اولین ضربه متوجه مدیران بخش آموزش، مدیران بخش توسعه ی محصولات جدید، مدیر بخش تبلیغات و مدیر روابط عمومی و سایر کارمندان می شود. این اتفاق بدین دلیل روی می دهد که آنها نتوانسته اند ارتباط مستقیم شرکت با منافع مالی را برای همه روشن کنند.

(منبع: ۱۳ اشتباه مهلک مدیران، رابرت مارویل)

ادامه ی مقالات راهکارهای مدیریتی را دنبال کنید…

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar