IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark Google Ads pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استخدام استراتژی های اثر بخش تبلیغات استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک تواضع تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی جذب مشتری حفظ تمرکز کارمندان خرده فروشی خلاقیت دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین روان‌شناسی مدیریت ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی لوگو طراحی گرافیک فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نیروی کار نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا و دورکاری پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کرونا کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارهای اینترنتی کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
وفاداری کارمندان

وفاداری مدیر در راستای وفاداری کارمندان

وفاداری مدیر در راستای وفاداری کارمندان

انتظارات زیاد از وفاداری مدیران، ممکن است بسته به طرز فکر و اعمال شما، باعث کمک یا ایجاد مزاحمت برای شما شود. بهتر است به اهمیت و نقش وفاداری در شغل یک مدیر از نقطه نظر خود و تشکیلات نگاه کنید. چه موردی وفاداری را برای یک شغل، مهم و حیاتی می کند؟ آیا این مسئله به این معناست که شما باید با هر کاری که موسسه انجام می دهد، موافق باشید؟

“جان وارها” درکتابش به نام “رازهای یک شکارچی مغز” درباره ی استخدام افراد، خاطر نشان می کند که وفاداری کلید اصلی یافتن یک شغل و حفظ آن است:

کلید اصلی رسیدن به وفاداری، حال چه به دنبال استخدام یک مدیر باشد و یا پیدا کردن دوست، در یافتن آن ایده آل مشترک است. پس به دنبال وفاداری به هدف و مقصود خود باشید.

شاید “کارل منینگر” منظور را درست درک کرده که تعریف خوبی از وفاداری ارائه داده است:

” وفاداری بدین معنا نیست که من با هر چه شما می گویید موافقت کنم، یا این باور را داشته باشم که همیشه حق با شماست. وفاداری یعنی اینکه من با شما صرف نظر از اختلاف جزئی، آرمان های مشترکی داریم و برای این آرمان ها شانه به شانه با تکیه به یکدیگر می جنگیم.”

کارل نشان می دهید که وفاداری بدین معنا نیست که شما باید همیشه با مافوق خود هم رای باشید، یا اینکه کارمندان با شما در تمام موارد هم عقیده باشند. با وجود این، باید همیشه در محل کار تابع یک سری دستورات بوده و احترام به ساختار سازمان، وجود داشته باشد.

وقتی شما بعنوان یک کارفرما، نسبت به دستورات خونسرد هستید، برای خود و هم برای افرادی که با آنها کار می کنید، مشکل درست می کنید و دیگر کارها به خوبی و آرامی پیش نمی رود. به همین دلیل است که یک مدیر کاردان به دنبال دوستی خیلی نزدیک و صمیمی در خارج از محیط کار است، زیرا بدین وسیله از وسوسه های زیاد برای برقراری روابط نامناسب درون محیط، جلوگیری می کند.

نمونه ای از این وضعیت که بیانگر حقیقتی است، اخراج “داگلاس مک آرتور” توسط “هری ترامن” است: وقتی رئیس این اقدام را انجام داد، او گفت که داگلاس به خاطر اختلاف عقیده یا توهین های شخصی به او، اخراج نشده است، بلکه به خاطر بی احترامی به دفتر ریاست اخراج شده که این مطلب به هیچ وجه قابل تحمل نیست.

شما می توانید چنین اختلاف هایی را به بهترین وجه سر و سامان بخشید.

هنگامی که من این کتاب را نوشتم، دو نفر از آشنایانم را در وضعیت بدی دیدم. یکی از آنها که من او را “جک” می نامم بعنوان رئیس یک شرکت تصمیم گرفت، از تلاش های فروش پر زحمت خود در دو بازاری که سود اندکی حاصل می شد دست بردارد و در بازار دیگری جا پای محکمی ایجاد کند.

مدیر فروش او “تام” به شدت با این حرکت مخالفت می نمود و احساس می کرد این حرکت شرکت را نابود می سازد. این دو نفر درباره ی این موضوع بارها به طور خصوصی با هم بحث کردند، با این حال باز هم به یک نظر مشترک نرسیدند. با وجود این، تام نهایت سعی خود را کرد تا طرح جک به موفقیت دست یابد.

او این موضوع را با تمام گروه فروش خود در میان می گذارد و در عین حال به دنبال شغل دیگری می گردد و به همین راحتی تام اهمیت یک رابطه ی درست را درک می کند.

جک به من گفت او می داند به خاطر این اختلاف عقیده تام را از دست می دهد، اما به خاطر احترام تام به حوزه ی اختیارات او و ساختار شرکت، بهترین معرفی نامه را برای هر کس که بخواهد می نویسد.

حال اگر تام تصمیم می گرفت تا به خاطر این اختلاف نظر بین کارکنان اختلاف بیندازد و نمی گذاشت این طرح به خوبی حمایت شود، به شما اطمینان می دهم، تنها نامه ای که برایش نوشته می شد نامه ی اخراج بود. نظر و عقیده ی کدام یک از آنها درست است؟

البته من درست نمی دانم، اما فقط می دانم که جک و تام هر دو اهمیت تلاش واحد در یک کار را فهمیدند و به آن احترام گذاشتند و تام با این کار وفاداری خود را نشان داد.

(منبع: ۱۳ اشتباه مهلک مدیران، رابرت مارویل)

ادامه ی مقالات راهکارهای مدیریتی را دنبال کنید…

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar