ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۱۱/۰۸
1,120 بازدید
۱ دیدگاه
اشتراک گذاری

همدلی توانایی درک شرایط احساسی دیگران و مهارت تشخیص نحوۀ درست رفتار کردن با دیگران با توجه به واکنش‌های احساسی آن‌هاست. همدلی زمانی مصداق پیدا می‌کند که شنوندۀ خوبی باشیم و نیاز و خواستۀ دیگران را بر نیاز و خواستۀ خود مقدم بشماریم.

برخورد مناسب با کسانی که با شرکت سروکار دارند و توجه هم‌زمان به سود شرکت به همدلی فراوان احتیاج دارد. کسانی که رهبری شرکت را به عهده می‌گیرند، و نیز رهبران آتی، باید سعی کنند همزمان با پیشنهاد راه‌حل‌های نوآورانه برای برطرف کردن نیازهای برحق اشخاص درگیر با شرکت، موقعیت رقابتی شرکت را حفظ کنند. اشخاصی که حس همدلی فراوان دارند طوری رفتار می‌کنند که مسائل را قبل از اینکه امکان بروز پیدا کنند از میان بردارند.

به مثالی توجه کنید:

شما مدیر شرکتی هستید و تصمیم می‌گیرید خط تولید شرکت را متوقف کنید، در نتیجۀ این تصمیم‌گیری مجبور هستید همۀ کارکنان را اخراج کنید. به چند طریق می‌توانید عمل کنید. مأموران حراست شرکت را صدا بزنید و به آن‌ها بگویید که اعلامیۀ توقف عملیات شرکت و اخراج کارکنان را در نقاط گوناگون کارخانه به دیوار بکوبند و به همۀ کارکنان چند ساعت فرصت بدهند که لوازم شخصی خود را بردارند و شرکت را ترک کنند. می‌توانید از کارکنان عذرخواهی کنید و به آن‌ها اطلاع دهید که این قبیل حوادث ممکن است در هر سازمانی اتفاق بیفتد.

یا می‌توانید تصمیم شرکت را با کارکنان در میان بگذارید و به آن‌ها کمک کنید کار دیگری در شرکت شما یا جای دیگر پیدا کنند. رهبرانی که حس همدلی فراوان دارند روش اخیر را انتخاب می‌کنند، زیرا مشکلات کارکنان خود را درک می‌کنند.

همدلی نتایج مثبتی دارد

همدلی بر فرهنگ و جوّ سازمان تأثیرگذار است. کارکنان در شرایط سخت در صورت وجود همدلی بهتر کار می‌کنند. همدلی بهره‌وری شغلی را افزایش می‌دهد.

(منبع: رهبری به زبان خودمانی ترجمۀ مهدی قراچه‌داغی)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

یک پاسخ به “همدلی باعث می‌شود کارکنان احساس کنند ارزشمندند”

  1. mona mohseni گفت:

    این همدلی و شاف سازی ظاهری را در مدیر سابق ام سراغ داشتم اما متاسفانه وجود ویروس خودی وغیر خودی در سیستم کلی اکثریت سازمان های کشورمون موجب می شود در شرایط بحران نیروهای غیرخودی کارآمد در بیشتر مواقع حذف شوند و نیروهای خودی غیرکارآمد در کنار مدیران بمانند.به نظرم لازم است تا مدیران ضرر و زیان بحران ها را برای همه کارمندان یکسان ببینند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *