IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات کلیکی تواضع تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارهای اینترنتی کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی
نگاه های موثر

نگاه های موثر در موقعیت های کاری

نگاه های موثر در موقعیت های کاری

اگر می خواهید طوری به نظر برسید که دیگران شما را جدی بگیرند، نگاه خود را به ناحیه ی مثلثی میان چشم ها و وسط پیشانی فرد متمرکز کنید. مادامی که چشم ها را به آن ناحیه دوخته و کنترل مکالمه را در دست گرفته باشید، نظر فرد مقابل این است که شما در میان معامله ای جدی هستید. در زیر، روش های دیگری را آورده ایم که در محیط کار مفید واقع می شوند.

کنترل فرد کسل

نگاه کردن مستقیم و بدون پلک زدن به چشم های یک فرد کسل و بی حوصله و خسته کننده باعث می شود که یک مرتبه حالتش تغییر کند. اگر بدون پلک زدن مستقیما به ناحیه ی مثلثی شکل پیشانی فرد چشم بدوزید، از اینکه چقدر سریع حالتش را تغییر می دهد متعجب می شوید.

افزایش کنترل

وقتی در یک جلسه، اطلاعات بصری ارائه می دهید و می خواهید منظور خود را برسانید. باید توجهِ مخاطبان را به سمتی هدایت کنید که می خواهید به آنجا نگاه کنند. یک راه ساده برای کنترل توجه شنونده، استفاده از یک مداد یا خودکار است. ابتدا با مداد یا خودکار به داده ها اشاره کنید و آنچه را نشان می دهید توضیح دهید. سپس خودکار یا مداد را از روی صفحه بردارید و آن را بین چشمان خود و مخاطب نگه دارید.

نگاه های موثر

این حرکت دقیقا مانند یک آهن ربا عمل می کند؛ همچنان که شنونده سرش را بلند می کند مستقیما به شما نگاه می کند و در عین حال، آنچه را که شما می گویید، می بیند، به آن گوش می دهد و پیام شما را درک می کند. در ضمن، در حالیکه صحبت تان را ادامه می دهید، کف دست دیگرتان را باز نگه دارید. با این ترفند، می توانید مسیر نگاه مخاطب را در طول سخنرانی کنترل کنید.

(منبع: زبان بدن به زبان آدمیزاد، الیزابت کونکه)

ادامه ی مقالات زبان بدن را دنبال کنید…

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar