IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو تبلیغات تبلیغات کلیکی تواضع تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارهای اینترنتی کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی
موفقیت در بازار کار

موقعیت های کلیدی را مشخص کنید.

در ادامه ی آنچه در مورد موفقیت در بازار کار گفته شد؛ امروز یکی دیگر از عوامل موثر بر موفقیت را بررسی می کنیم.

موقعیت های کلیدی را مشخص کنید.

مار کبری دارای قدرت فراوان، سم زیاد و انرژی سرشار است. اما چند بار حمله ی او را می بینید؟ به ندرت، آنها از همه ی قدرت و انرژی در زمان های خاصی استفاده می کنند: موقعیت مقتضی، با معنی، با صرفه، مطلوب، لازم و مهم!

بقیه ی مواقع نمی دانید آنها کجا به سر می برند. حتی آنها سر خود را در مواقع لزوم و اجبار به نمایش می گذارند. مادامی که الزامی وجود ندارد، دلیلی برای استفاده از تمام قدرت و انرژی ندارید. آنچه که باید انجام دهید؛ شناخت و تعیین موقعیت های کلیدی و مهم است. پس از آن حمله کنید!

دلیلی وجود ندارد که همه ی تلاش خود را برای تهیه ی گزارشی صرف کنید که فقط تعدادی از همکاران شما فرصت خواندن آن را پیدا می کنند و پس از مدت کوتاهی به فراموشی سپرده می شود. منتظر شوید تا هنگامی که به گزارش وسیع تری نیاز است و مستقیما برای میز رئیس کل! این گزارشی است که ارزش حمله ی کبری و صرف همه ی انرژی شما را دارد.

وقایع و رویدادهای کلیدی، اجراهای خوبی هستند. چنانچه خوب اجرا کنید در یادها می مانید و اگر بد اجرا کنید به فراموشی سپرده می شوید و شما را از یاد خواهند برد.

افراد زیادی هستند که مترصد این زمان های کلیدی می نشینند؛ ضیافت های اداری، حضور در نمایشگاه ها، ملاقات های دولتی و … به طور کامل افتضاح به بار می آورند و کار خود را خراب می کنند. آنها یا دیر می رسند یا با ظاهری آشفته حاضر می شوند و همه چیز نقش بر آب می شود.

شما اجرای اشتباهی نخواهید داشت.این زمان ها و وقایع را بشناسید و خوش بدرخشید. کبری باشید و در وقت مقتضی حمله کنید.

(منبع: قانون موفقیت در بازار کار، ریچارد تمپلر)

ادامه ی مقالات موفقیت در بازار کار را دنبال کنید…

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar