لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۷/۱۲
433 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

موفقیت ، دوی نیمه ماراتن است

خانم بورلی فروشنده ی یک شرکت نرم افزارهای آموزشی بود که من مشغول کمک برای بهتر شدن شرایط آن بودم. یک روز درباره ی یکی از دوستانش با من صحبت کرد که قرار بود در مسابقه ی دوی نیمه ماراتن شرکت کند. بورلی که به شکل قابل توجهی اضافه وزن داشت، با اطمینان گفت: “من هیچ وقت نمی توانم چنین کاری انجام دهم.”

گفتم: “اگر بخواهی، می توانی.” او حرف را رد کرد و گفت: “به هیچ وجه امکان ندارد!”

اولین قدم من، کمک به بورلی برای پیدا کردن انگیزه اش بود: “خب، بورلی چرا می خواهی در دوی نیمه ماراتن شرکت کنی؟”

“تابستان آینده، میخواهم در مراسم فارغ التحصیلی ام، شگفت انگیز به نظر برسم. اما از پنج سال پیش که دومین فرزندم به دنیا آمد، دچار اضافه وزن خیلی زیادی شده ام. نمی دانم چطور می توانم این کار را انجام دهم.”

عالیه! حالا یک هدف مهیج داشتیم. اما من با احتیاط پیش رفتم. از بورلی خواستم تا با ماشین اش اطراف محل زندگی اش دور بزند و یک مسیر یک مایلی در خیابان های اطراف آنجا را پیدا کند. بعد به او گفتم در دو هفته ی آینده، سه بار در این مسیر پیاده روی کند. توجه کنید از او نخواستم این یک مایل را با دویدن شروع کند.

در عوض، وظیفه ی جزئی به او محول کردم که تلاش زیادی نمی خواست. بعد از او خواستم هفته ای سه بار در این مسیر پیاده روی کند. بعد به بورلی گفتم تا جایی که به سختی نمی افتد و احساس ناراحتی نمی کند، آهسته دویدن را شروع کند و به محض احساس تنگی نفس، بایستد و به پیاده روی ادامه دهد.

از او خواستم تا وقتی بتواند یک چهارم مسیر، بعد یک دوم مسیر و بعد، سه چهارم مسیر آن یک مایل را بدود به این کار ادامه دهد. بعد از هفت هفته توانست تمام آن مسیر را بدود.

پس از آن از بورلی خواستم تا در هر بار تمرین، مسیرش را به اندازه ی یک هشتم مایل افزایش دهد؛ یک افزایش تقریبا نامحسوس، شاید فقط ۳۰۰ قدم بیشتر. در عرض شش ماه، او بدون هیچ ناراحتی ۹ مایل می دوید. در نه ماه، به طور منظم ۱۳.۵ مایل یعنی کمی بیشتر از مسیر دوی نیمه ماراتن می دوید.

با این وجود، چیزهای مهیج تر آنهایی بودند که در جنبه های دیگر زندگی اش اتفاق افتادند. بورلی هوس خوردن شکلات و غذاهای چرب را از دست داد. افزایش انرژی در نتیجه ی ورزش هایی که انجام می داد و عادت غذایی اش به او کمک کرد تا با شور و اشتیاق بیشتری سر کارش حاضر شود و در همان دوره، عملکرد فروش او دو برابر شد.

اثرات موجی این همه تحرک، اعتماد به نفس او را بالا برد و باعث شد نسبت به همسرش مهربان تر شود و تعامل او با فرزندانش بیشتر شد.

بورلی با متعهد شدن به انجام مجموعه ای از گام های کوچک، بیش از چهل پوند از وزنش را کم کرد و به یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک برای زنانی تبدیل شد که در جستجوی خوش اندامی و اعتماد به نفس هستند.

از آنجایی که همه ی دستاوردهای شما، نتیجه ی انتخاب های لحظه به لحظه ی شماست، با تغییر این انتخاب ها، قدرتی باور نکردنی برای تغییر زندگی تان خواهید داشت. انتخاب های گام به گام و روز به روز، اقدامات تان را شکل می دهند تا وقتی که آنها به عادت های تان تبدیل می شوند؛ تکرار، آنها را دائمی و همیشگی می کند.

شکست خوردن یک عادت است، پیروز شدن هم همینطور. حالا بیایید عادت های برنده شدن را دائم در زندگی تان تزریق کنید. عادت های مخرب را حذف کنید و عادت های مثبتی را که نیاز دارید، ایجاد کنید و در این صورت می توانید زندگی تان را به هر مسیری که آروزیش را دارید، هدایت کنید؛ به گستره ی بزرگ ترین تصورات تان.

منبع: (اثر مرکب آغاز جهشی در زندکی، موفقیت و درآمد شما، دارن هاردی)

ادامه مقالات اثر مرکب را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات