چهار روش برای ارتقا خدمات مشتری از طریق ایجاد همکاری درون سازمان
مقدماتی چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸

در دنیای رقابتی امروز، خوشحال و راضی نگه داشتن مشتری، بخشی از وظیفه‌ی هر فرد در سازمان است؛ خواه فرد پیک سوپرمارکت باشد، یا متخصص شبکه  و یا عضوی از مرکز ارتباطات، همه‌ی آن‌ها قسمتی…

یادگیری خلاقیت از کودکان – چرا کودکان و چگونه خلاق شویم؟!
مقدماتی سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۸

بسیاری از فعالان حوزه بازاریابی و تبلیغات معتقدند که توجه به رفتار کودکان می‌تواند نتیجه مثبتی روی فعالیت کارآفرینان داشته باشد و به نوعی به یادگیری خلاقیت از کودکان کمک کند. شاید مطالب بسیار زیاد…

عوامل شکست در مدیریت – چرا در مدیریت پروژه شکست می‌خوریم؟
مقدماتی سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۸

وقتی که در مدیریت پروژه شکست می‌خوریم، احتمالاً به زمین و زمان گیر می‌دهیم، اما هیچ وقت به دنبال پیدا کردن عوامل شکست در مدیریت نمی‌گردیم. معمولاً بیشتر مدیران و افراد فعال در حوزه کسب…

چگونه یک صفحه محصول تأثیرگذار ایجاد کنیم؟
مقدماتی یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸

تنها چند لحظه فرصت دارید تا بتوانید بر بازدیدکنندگان وبسایت‌تان تأثیری اساسی بگذارید. در این زمان شخصی که قصد خرید دارد تصمیم می‌گیرد که برای خرید در سایت شما باقی بماند و یا در پی…

خلاقیت در کسب و کار – از خلاقیت در نوشتن بیزینس پلن تا خلاقیت در مدیریت
مقدماتی یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸

چند وقت پیش به همراه یکی از دوستان، در یکی از جلسات آموزش خلاقیت شرکت کرده بودم که خلاقیت در کسب و کار هم بخشی از آموزش آنها بود. استاد کلاس با آب و تاب…

تأثیر طراحی دفتر کار در موفقیت در مذاکره
مقدماتی سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۸

وقتی که به نمایندگی از یک شرکت یا استارتاپ مسئول مذاکره می‌شوید، موفقیت در مذاکره با مشتریان گام مهمی برای شما محسوب می‌شود و یکی از فاکتورهای مهم در آن، طراحی دفتر کار و محل…

ایده پردازان ۴۳: همه چیز جذب سرمایه نیست !!
مقدماتی دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۸

ایده پردازان ۴۳: همه چیز جذب سرمایه نیست !! در چهل و سومین برنامه ایده پردازان به سراغ استارتآپ پلاک رفتیم و با مدیران و اعضای شرکت به گفتگو پرداختیم.این برنامه مطابق روال قسمت های قبلی…