استفاده از شبکه های اجتماعی برای اتصال معنی دار با مشتری
مقدماتی پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۷

استفاده از شبکه های اجتماعی برای اتصال معنی دار با مشتری مدیران بازاریابی در شبکه های اجتماعی تاکید بیش از حدی روی چگونگی افزایش “لایک ها” و تعداد “فالوورها” در شبکه هایی همچون فیسبوک و…

خلاقیت در تبلیغات یا خلاقیت در روابط عمومی(PR)
مقدماتی چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷

خلاقیت در تبلیغات یا خلاقیت در روابط عمومی(PR) هنگامی که یک نام تجاری در ذهن مردم تثبیت شد، خلاقیت آخرین چیزی است که به آن نیاز دارید. این روابط عمومی(PR) است که باید خلاق، متفاوت،…