مشتری مداری: مراحل تبدیل مشتری خشمگین به مشتری راضی
مقدماتی سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷

مشتری مداری: مراحل تبدیل مشتری خشمگین به مشتری راضی برای تبدیل مشتری خشمگین به مشتری راضی و بعد به مشتری شاد و هیجان زده باید تدابیر دقیقی در نحوه ی برخورد با او بکار ببریم…

پشتیبانی از اتفاق های روزانه، با استفاده از رویه های منظم
مقدماتی سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷

پشتیبانی از اتفاق های روزانه، با کمک رویه های منظم اگر می خواهید با تلاش های تان به موفقیت هایی در سطح جهانی برسید، کلیدش این است که عملکردتان را حول رویه هایی در سطح…

مثل یک بیلیونر فکر کنید (۳)
مقدماتی سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷

در ادامه ی سری مقالات مثل یک بیلیونر فکر کنید مطلب زیر را بخوانید.  وقتی تصمیم گرفتم به مانهاتان بروم، پنج سالی می شد که در تجارت خانوادگی کار می کردم. بعضی از منتقدان گفته…

برندسازی شخصی: نیازهایتان را درک کنید و هویت خود را شکل دهید
متوسط سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷

برندسازی شخصی: نیازهایتان را درک کنید و هویت خود را شکل دهید نیازهایتان را درک کنید برای اینکه بفهمید چه چیزهایی برایتان اهمیت دارد، اول باید بفهمید به چه چیزهایی نیاز دارید. «نیاز» چیزی است…

ارائه ندادن پیام، افتخارِ تبلیغات نوآورانه است!
مقدماتی دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷

ارائه ندادن پیام، افتخار تبلیغات نوآورانه است! بالا بردن توجه و ارائه ندادن پیام، افتخار تبلیغات نوآورانه است. وقتی شما در یک آگهی به هیچ جنبه ای به جز سرگرم کنندگی و جالب بودن آن…