تفاوت بین بازاریابی گسترده و  نیچ مارکتینگ چیست؟
مقدماتی یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸

همیشه بر سر این موضوع بحث شده است که بین بازاریابی گسترده و نیچ مارکتینگ کدام می‌تواند موثرترین روش بازاریابی باشد؟ روشی که به هر دو رویکرد بازاریابی یعنی: رسانه‌های دیجیتال و تکنیک‌های سنتی، کمک کند….

راه اندازی فروشگاه اینترنتی – آیا نسخه آنلاین فروشگاه به افزایش فروش کمک می کند؟
مقدماتی شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸

بدون تعارف باید بگویم که ارتباط بیشتر با مشتری یعنی افزایش فروش و راه اندازی فروشگاه اینترنتی به منظور ارتباط مستقیم و غیرمستقیم بیشتر با فروشگاه انجام می‌شود. در طرف مقابل برای برخی از افراد…

راهنمای انتخاب نام دامنه و شرایط بهینه استفاده از آن
مقدماتی پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸

انتخاب نام دامنه اولین گامی است که شما به هنگام راه اندازی فروشگاه اینترنتی یا راه‌اندازی هر وب سایت دیگری بر می‌دارید. در حقیقت ثبت یک دامنه به معنی انتخاب هویت برای آن وب سایت…

راهنمای انتخاب نام فروشگاه – چه به صورت اینترنتی و چه به صورت واقعی!
مقدماتی یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸

همان طور که انتخاب نام کودک به هنگام تولد برای خانواده ها مهم است، انتخاب نام فروشگاه در لحظه راه اندازی به معنی هویت بخشیدن به کسب و کار است. همه ما دوست داریم که…

نام فروش ویژه فروشگاه مان را چی بگذاریم که فروش بیشتری داشته باشیم؟
مقدماتی شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸

آیا می دانستید که نزدیک به ۵۳۴۳ اصطلاح مختلف برای توصیف نام فروش ویژه فروشگاه ها و خرده فروشی ها استفاده می شود؟ هر کدام از این فروشگاهها به دنبال استفاده از یک اصطلاح خوب…

افزایش فروش فروشگاه با این ۲۰ جمله کوتاه و قدرتمند
مقدماتی جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸

گاهی بنا به هر دلیلی امکان استفاده از حربه‌هایی مانند تخفیف برای افزایش فروش فروشگاه ندارید و باید به دنبال راهکارهای دیگری باشید. حتماً این تجربه را دارید که در یک بوتیک لباس، هر لباسی…

Page 1 از 30012345...102030...آخر »