محتوای سطح مقدماتی

کسب و کار آنلاین دنیای گسترده و وسیعی است که مجموع دانش بدست آمده در آن، حاصل سال‌ها مطالعه، آزمون و خطا و تلاش بسیاری از افراد در سرتاسر جهان بوده. ما در ایده‌پردازان تصمیم گرفتیم محتوای مقاله‌ها را در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته تقسیم‌بندی کنیم تا دسترسی به آن برای شما عزیزان ساده‌تر شود.

تا به حال 8 مقاله در سطح مقدماتی منتشر شده است
دلایل شکست کسب و کارهای کوچک و راه‌های مقابله با آنها
مقدماتی سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸

بالا بودن آمار شکست استارتاپ ها چیزی نیست که بخواهد در ابتدا ذهن شما را به خود درگیر کند، اما پرداختن به دلایل شکست کسب و کارهای کوچک می‌تواند در جلوگیری از اشتباهات احتمالی به…

پول سازی با بازاریابی اینترنتی
مقدماتی دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸

بازاریابی اینترنتی، راهی ساده و مؤثر برای پول سازی و کسب درآمد است؛ با بیش از ۴ میلیارد نفر که از اینترنت استفاده می‌کنند. این نشان می‌دهد، هیچ کمبودی از نظر جامعه‌ی آماری در این…

رشد کسب و کار با بازاریابی ایمیلی هدفمند
مقدماتی یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸

بازاریابی ایمیلی عبارت جدیدی برای بسیاری از صاحبان کسب و کارهای کوچک نیست. در حقیقت برخی از آن‌ها بازاریابی ایمیلی را به حدی پذیرفته‌اند که به یک استراتژی مهم برای رشد کسب و کار و…

پنج روش برای بهبود نتایج جستجوی گوگل
مقدماتی شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸

مهم نیست که اندازه‌ی کسب‌وکار شما چقدر است و در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کنید، برای اینکه بتوانید در بازار دیجیتال رقابت کنید باید راه‌هایی را برای بهبود جستجو در گوگل و درنتیجه جذب مخاطب بیشتر…

ایده‌های جدید برای توسعه‌‌ ی کسب‌ و کار در اینستاگرام
مقدماتی پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۸

چرا داشتن ایده‌ی تازه در اینستاگرام مهم است؟ اینستاگرام یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی موجود است. تا سال ۲۰۱۹ یک میلیارد کاربر فعال به‌صورت ماهانه و ۵۰۰ میلیون کاربر فعال به‌صورت روزانه از این شبکه…

قیف فروش در مشاغل خانگی چگونه به افزایش فروش کمک می‌کند؟
مقدماتی سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۸

اگر به فکر افزایش فروش هستید، بدون شک باید قیف فروش داشته باشید و این موضوع حتی ایجاد قیف فروش در مشاغل خانگی را هم ضروری می‌کند. در هر صورت شما به عنوان صاحب کسب…

چگونه از یک حقوق بگیر ساده به یک کارآفرین موفق تبدیل شویم؟
مقدماتی دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸

حسرت تکراری ترین عکس العمل ما به دستاوردهای یک کارآفرین موفق است که از همان ایده های ما استفاده کرده است. شاید هم این کارآفرینان ایده هایی بسیار سطح پایین تر و ابتدایی تر نسبت…

روش‌هایی که می‌توانید برای بهبود فروشگاه اینترنتی خود، از آمازون یاد بگیرید
مقدماتی یکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۸

جف بزوس، با هدف ایجاد پلتفرمی برای خرید بدون پشیمانی در اینترنت، شرکت آمازون را تأسیس کرد که امروز بزرگ‌ترین و موفق‌ترین فروشگاه اینترنتی دنیا لقب دارد. در سال ۱۹۹۴ میلادی، بزوس شغل خود را…