محتوای سطح مقدماتی

کسب و کار آنلاین دنیای گسترده و وسیعی است که مجموع دانش بدست آمده در آن، حاصل سال‌ها مطالعه، آزمون و خطا و تلاش بسیاری از افراد در سرتاسر جهان بوده. ما در ایده‌پردازان تصمیم گرفتیم محتوای مقاله‌ها را در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته تقسیم‌بندی کنیم تا دسترسی به آن برای شما عزیزان ساده‌تر شود.

تا به حال 8 مقاله در سطح مقدماتی منتشر شده است
مدیریت تجربه مشتری چیست؟
مقدماتی شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸

این مقاله به تعریف مدیریت تجربه مشتری بر مبنای نظر کارشناسان و مدیران این حوزه می‌پردازد. درحالی‌که بیشتر کارشناسان بر این باور هستند که تجربیات مشتری شامل همه تعامل‌ها و احساسات حاصل از آن تعاملات…

راهنمای جامع بازاریابی محتوا ۲۰۱۹
مقدماتی پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸

بیش‌تر افراد هنگامی که اصطلاح بازار یابی محتوا را می‌شنوند به فیس‌بوک، اینستاگرام و وبلاگ‌ها فکر می‌کنند؛ درحالی‌که بازاریابی محتوا قدمتی بیش‌تر از این شبکه‌های اجتماعی دارد و برای سال‌ها در انواع مختلفی وجود داشته…

نگاه جهانی به کسب و کار – اگر حوزه بین المللی را هدف قرار داده‌اید، بخوانید
مقدماتی چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸

یکی از امتیازات جالبی که ورود به کسب و کارهای جدید به کارآفرینان می‌دهد، نگاه جهانی به کسب و کار است. شما در یک سبک سنتی نمی‌توانید محصول چندانی برای فروش در حوزه بین الملل…

اصول مذاکره بین الملل – ۶ اصل مذاکره که همه باید بدانند
مقدماتی دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸

آشنایی با اصول مذاکره بین الملل چیزی فراتر از بستن یک قرارداد با یک شرکت خاص است و می‌تواند نتیجه‌ای متفاوت در سطح بین الملل برای یک شرکت داشته باشد. شما وقتی که به دنبال…

برند سازی دیجیتال
مقدماتی یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸

توسعه‌ی برند سازی دیجیتال، یکی از مهم‌ترین قسمت‌های برند سازی در سال ۲۰۱۹ است. این فرایندِ چالش‌برانگیز اما پر فایده، سود بلندمدتی را برای برند تجاری یا شخصی شما تضمین می‌کند. این موضوع تنها به…

کسب و کار بین المللی و تفاوت آنها با مشاغل ملی و محدود
مقدماتی شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸

وقتی که شما در یک محدوده جغرافیایی مشخص فعالیت می‌کنید، شرایط فرهنگی و شرایط رفتاری تفاوت زیادی با یک کسب و کار بین المللی و افراد با دیدگاه‌های شخصیتی متفاوت دارد. فرض بگیرید شما یک…

هفت مرحله برای طراحی بازاریابی شبکه های اجتماعی تأثیرگذار
مقدماتی جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸

بازاریابی شبکه های اجتماعی (SMM) استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای بازاریابی محصولات و خدمات یک شرکت است که راهی جدید برای دستیابی به مشتریان جدید، تعامل با مشتریان موجود و ارتقای فرهنگ و رسالت مورد…

دلایل شکست در راه اندازی استارت ‌آپ
مقدماتی چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸

کارآفرینان برای راه اندازی استارت‌ ‌آپ خود، علاوه بر تحلیل علل موفقیت شرکت‌های نوپای مشابه، باید دلایلی که منجر به شکست بعضی از این کسب‌وکارها شده است را هم بررسی کنند. کارآفرینان حرفه‌ای می‌دانند که…